تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۴۵۱۹۳
با میزبانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی صورت گرفت

ادای احترام به مقام شهداء و سرکشی از خانواده شهدای امورتربیتی به مناسبت هفته امور تربیتی

۰
ادای احترام به مقام شهداء و سرکشی از خانواده شهدای امورتربیتی به مناسبت هفته امور تربیتی
کبنا ؛بازدید از خانواده شهدای امور تربیتی و غبار روبی از گلزار شهداء در هفته امور تربیتی در شهرستان بهمئی انجام گرفت.
به گزارش کبنا، با میزبانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در هفته امور تربیتی غبار روبی از گلزار شهدای گمنام و همچنین بازدید و سرکشی از خانواده شهدای امورتربیتی صورت گرفت.
غلامعلی مویدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان-خاطرنشان کرد: نهاد مقدس امور تربیتی در تاریخ ۸ اسفند سال ۵۹ توسط دو شهید عزیز، شهیدان رجایی و باهنر با شعار، مربیان امورتربیتی، سربازان انقلاب هستند، شکل گرفت و هدف این نهاد، انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده بود. تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضای انقلابی و اسلامی، زمینه سازی برای ورود نگرش‌های دینی و ارزش‌های دینی و اسلامی به آموزش وپرورش با رویکرد انقلابی بود که بعد از شکل گیری نهاد امور تربیتی بحث تربیت بسیار مهم جلوه نمود بطوریکه آموزش و پرورش قابل تفکیک نبودند.ایشان در ادامه ضمن تبریک این روز از همه مسئولین شهرستان جهت حضور در برنامه های تدارک دیده شده در هفته امورتربیتی تقدیر و تشکر کرد.
 داشاب معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامی داشت این هفته افزود: اسفندماه هر سال در هفته امور تربیتی در مدارس برنامه های مهم از فبیل تربیتی، جنگ شادی و ... برگزار می‌شود، امسال هم با وجود شیوع بیماری کرونا برگزاری هفته تربیت و تربیت اسلامی در مدارس با تغییراتی برگزار خواهد شد. رفتن به منزل خانواده‌های شهدا و دیدار از خانواده‌های شهدای تربیتی که سالانه از طرف مسئولین آموزش و پرورش به دیدار آن‌ها می‌رفتند مرسوم است که الحمدالله امسال و در این هفته باحضور مسولین شهرستانی این مهم انجام گرفت که امیدواریم توانسته باشیم جیران رشادت ها و از خودگذشتگی آن شهیدان والامقام را کرده باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
1