تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۴۵۱۱۵
در آستانه سال نو؛

برگزاری جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد / مردم نیکوکار می‌توانند مشارکت کنند

۰
برگزاری جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد / مردم نیکوکار می‌توانند مشارکت کنند
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ساله به منظور کمک به خانواده های نیازمند در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری در اسفندماه برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (7 اسفندماه 1400) قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جشن نیکوکاری رویدادی است که هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنها در میان محرومان کشور اجرا می‌شود.
وی افزود: مردم نیکوکار در برابر نیازها، مشکلات و گرفتاری‌های هموطنان خود نه تنها احساس بی‌تفاوتی نمی‌کنند، بلکه برخود لازم می‌دانند که در این‌گونه موارد به یاری آنها بشتابند و همه ساله در آستانه سال نو رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان که توانایی مالی لازم برای مایحتاج عید خود را ندارند را فراموش نکرده و آنها را در شادی خود شریک می‌کنند.
مبشری تصریح کرد: هدایای مردمی اعم از وجوه نقدی و کالایی پس از جمع آوری در اسرع وقت در بین محرومان توزیع می شود.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه در روزهای ۱۲، ۱۳و ۱۴ اسفند با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.
مبشری با بیان اینکه باید در خصوص تبلیغات این جشن تا حد امکان از فضاهای رسانه ای رایگان از جمله امکانات و سازههای شهرداری استفاده کرد، گفت: رویکرد اصلی تبلیغات کمیته امداد در این هفته احسان و نیکوکاری، ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در این جشن ملی است.
وی تصریح کرد: از آنجا که آماده سیازی بستر عمومی جامعه جهت تحقق اهداف حوزه مشارهای مردمی و ترویج سنت های حسنه اسلامی مورد نظر است، لذا برگزاری نشست های خبری، بهره برداری از ظرفیت فضای مجازی، حضور مدیرکل در سخنرانی پیش از نمازجمعه و ارسال پیامک برای خیران و حامیان در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و انتخاب نام استان در آستانه عید نوروز کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.
وی با اشاره به اینکه دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان خواهد بود، افزود: امید است در آستانه سال نو با مشارکت گسترده مردم نوعدوست و خیران نیکوکار شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
1