تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۴۴۹۷۲
تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

اعتبار نقد برای 5 بیمارستان کهگیلویه وبویراحمد / پول نقد است؛ کارها را سرعت ببخشید

۲
۰
اعتبار نقد برای 5 بیمارستان کهگیلویه وبویراحمد / پول نقد است؛ کارها را سرعت ببخشید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه «برای 5 بیمارستان استان تخصیص اعتبار بصورت نقد انجام گرفته است»، به وضعیت کار پیمانکاران انتقاد وارد کرده و گفت: بیمارستان های استان باید در مدت زمان کوتاه به بهره برداری برسد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (3 اسفندماه 1400 ) استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار بیمارستان لیکک بطور کامل تأمین شده، و باید به بهره برداری برسد.
وی گفت: بیمارستان باشت و چرام و لنده نیز بطور کامل تأمین شده است. برای بیمارستان سی سخت 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که باید جذب شوند.
استاندار گفت: برای اولین بار تخصیص اعتبارات بیمارستان ها از کار پیمانکار جلوتر است، و اعتبار تخصیص یافته نقد است.
وی گفت: در لیکک به فرماندار و مسئولان تذکر دادیم که سرعت کار کُند است، اعتبار و پول ما نقد است و دلیلی برای کند کار کردن وجود ندارد. پول موجود است، باید آن را جذب کنند، کار را سرعت ببخشید تا خودشان و مردم منافعش را ببینند.
احمدزاده با بیان اینکه «اعتبارات بیمارستان ها از سفر آقای رئیس جمهور تخصیص داده شده» گفت: همه بیمارستان ها چنین وضعی دارند، پول هست و پیمانکار باید کار کند. نه اینکه پیمانکار کار کند و بعد از ما پول بگیرد.
استاندار اظهار کرد: بیمارستان پاتاوه نیز باید تخصیص اعتبار شود و شروع به ساخت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پاتاوه جمعیتش و پتانسیل بالقوه آن و جمعیت زیاد و کثیر روستاهای محروم و مستضعف اطراف آن نیز با توجه به اینکه در شریان اصلی مواصلاتی جنوب به تهران و شمال و غرب کشور هست که به طور تاریخی در مضیقه و تنگنا بوده است باید هرچه سریع تر اقدام شود.این بخش همواره مورد تبعیض و تنگ نظری بوده هست و اعتبار و بودجه به آن تخصیص نمی یافته هست.مشکلات و معضلات آن انباشته شده است و زیرساخت های آموزشی فرهنگی اجتماعی فنی و مهندسی شهرسازی ورزشی تفریحی خدماتی بهداشتی درمانی پزشکی حوزه های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی آن بسیار بسیار بسیار ضعیف هست و یا اصلا وجود ندارد.فقر خودکشی ناشی از فقر نبود رفاه اجتماعی نبود اعتبار نبود حمایت های جدی و موثر و با کیفیت در طی سالیان متمادی نبود چشم انداز توسعه نبود هدایت ها و راهنمایی ها و گشایش های ضروری و لازم از جانب مسولین و مجریان و دست اندرکاران کشوری و استانی همواره در این بخش و روستاهای لما بیژگن سادات محمودی زیبایی میمند چناربرم بن زرد....سد راه و مانع بزرگ بوده است.
Iran, Islamic Republic of
نکته اصلی این است که :
آیا ساخت وساز ومصالح این بیمارستانها کیفیت درد یا نه؟
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1