تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۸۶۵
در خطبه های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

واکنش امام جمعه موقت کبگیان به حرف‌های یک سلبریتی

۲
واکنش امام جمعه موقت کبگیان به حرف‌های یک سلبریتی
کبنا ؛به گزارش کبنا، حجت الاسلام عباس آبرومندنسب_ امام جمعه موقت کبگیان_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۹بهمن۱۴۰۰چیتاب ضمن توصیه خود نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به مسأله حجب و حیاء خاصه در مراسمات عروسی‌ها گفت: اگر بدحجابان میدانستند در قیامت به چه عذابی مبتلا می‌گردند و با چه صورت و سیرتی احضار می‌گردند شاید حتی صورتشان راهم هویدا نمی‌کردند؟
آبرومند نسب با اشاره به ثواب روزه ماه رجب هم گفت: روزه گرفتن در یکروز از ماه رجب ثوابش برخورداری از نوشیدن دائمی از نهر رجب دربهشت هست که سیری ناپذیر می‌باشد.
خطیب موقت جمعه کبگیان با اشاره به اقدام یکی از افسران هندی که در حین عملیات سرشماری یکی از شهر‌های کشمیر با ورود به منزل یکی از شهروندان عکس شهید سلیمانی و رهبرانقلاب را که در خانه او بود به آتش کشید گفت: این اهانت باعث شد، تامردم منطقه بدگام کشمیر به خیابان‌ها بریزند و در حمایت از سردار سلیمانی شعار دهند و با ماموران پلیس درگیر شوند که این اقدام مامور هتاک منجر به این شد که پلیس مجبور به عذرخواهی شود؛ و فرمانده پلیس با حضور در میان مردم و در دست گرفتن تصویری از شهید سلیمانی و رهبر انقلاب رسما از آن‌ها بابت اقدام ناشایست مامورش عذرخواهی بکند.
وی افزود: این اقدام باعث شد تامردم نیز شعار «لبیک یا خامنه‌ای» سربدهند و به سردار سلیمانی و رهبر انقلاب ادای احترام کنند. و باعث تادر ادامه ماموران پلیس و مردم با همکاری یکدیگر تصاویری از شهید سلیمانی و رهبر انقلاب را بر روی دیوار‌های شهر نصب کنند.
باس آبرومند نسب با اشاره به حرکت زشت بازیگرمعروف در چهلمین جشنواره فیلم فجر هم گفت: جای تأسف است در جشنواره‌ای به این مهمی آن هم در کشور و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران چنین اقدام زشتی انجام بشود وبعد بایک معذرت خواهی کوچک فیصله پیدا کند؟ 
آبرومند نسب تصریح کرد وقتی خانمی در یک جشنواره بزرگ ملی و شلوغ بیاید بگوید "وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، عشقی که بین‌شان وجود داشته، آن قدر حرمت دارد که حتی بدون صیغه هم نامزد باشند، بچه‌ای که از آن‌ها به دنیا می‌آید، به‌نظر من حلال‌زاده است" أُف برمسئولانی که با او برخورد نکنند و متأسفانه این یک سَمِ مهلک برای مذهب اسلامی است.
این خطیب موقت گفت: رضاخان اگر کشف حجاب کرد همگان علیه او موضع گرفتند ولی حرکت این خانم تنها با یک معذرت‌خواهی بدون هیچ برخورد، واکنش مسئولی براحتی عین آب خوردن ختم شد وما روی رضاخان را در کشف حجاب سفید کردیم وتازه انتظار داریم دراین مملکت امام زمان «عج» ظهور کند!
وی با اشاره به سالروز کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ انگلیس در ایران هم گفت: کودتایی نظامیی که توسط رضاخان و همکاری سیدضیاءالدین طباطبائی با نقشه افسر انگلیسی آیرونساید کلید خورد با چراغ سبز انگلیس جهت به قدرت رسیدن رضاخان میرپنج وفراری دادن احمدشاه قاجاربه همراه خروج۱۲۰۰۰تن طلا اجراشد.
وی تصریح کرد: نتیجه این کودتا رئیس‌الوزرایی سیدضیاءالدین و وزیر جنگ شدن ماژور مسعود خان کیهان و سپس قدرت رسیدن خود رضاخان باحفظ منافع انگلیس جهت بدعت در فرهنگ و مذهب ملی، اسلامی و چپاول نفت و سرمایه ملی کشور بودکه نمونه‌اش درکشف حجاب، و غارت نفت ایران به همگان ثابت شد.
امام جمعه موقت کبگیان با اشاره به تلاش‌های بی‌بدیل پاسگاه‌های انتظامی چیتاب و چنار در بخش خاصه در به دوم انداختن سارقان اموال عمومی هم، گفت: دستگیری سارقان کابل‌های برق ظرف۲۴ساعت بعداز اقدام سارقان نشان از قدرت ذکاوت در کارآگاهی این بزرگواران دارد.
وی تصریح کرد؛ فرماندهان وپرسنل خدوم پاسگاه‌های انتظامی چیتاب وچنار در بخش کبگیان، علیرغم داشتن مشکلات  وامکانات، نمونه شاخص کلانتر قدرتمند در استانند که درهمین تریبون از آنان تقدیر وتشکر دارم و مردم ما به داشتن چنین نیرو‌هایی برخود می‌بالند.

---------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1