تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۴۴۶۴۷
وکیل پارک علم و فناوری استان توضیح داد؛

اقدام عجیب و غیرقانونی شهرداری و شورای شهر در پلمب پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد / ضرب و شتم نیروی پارک علم و فناوری و قشون‌کشی نیروهای شهرداری

۲۴
۱
اقدام عجیب و غیرقانونی شهرداری و شورای شهر در پلمب پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد / ضرب و شتم نیروی پارک علم و فناوری و قشون‌کشی نیروهای شهرداری
کبنا ؛در اقدامی عجیب از سوی شهرداری یاسوج، پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد. با وجود اینکه در قانون به دلیل تسهیل گری و توسعه پارک های علم و فناوری پارک های علم و فناوری از پرداخت عوارض به شهرداری معاف شده اند، و شرایط پرداخت عوارض در قانون آمده است، شهرداری یاسوج امروز در اقدامی عجیب پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد را به دلیل عدم پرداخت عوارض پلمب کرد.
در حالی که مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت شرکت های دانش بنیان و در رأس، شکوفایی پارک های علم و فناوری تأکید کرده و گفته است: «شرکتهای دانش بنیان عامل شکوفایی حقیقی اقتصاد کشور هستند»، در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی ارگان و نهادها مورد اجحاف قرار گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (23 بهمن ماه 1400)، در اقدامی عجیب از سوی شهرداری یاسوج، پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.
وکیل پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: شهرداری در اقدامی غیرمنتظره و بدون هماهنگی، بدون اطلاع قبلی با مسئولان پارک علم و فناوری، بدون ابلاغ رأی کمیسیون ماده 77 یا 100 با حدود 20 نفر نیرویی که به اینجا آمدند، اقدام به پلمب مجموعه پارک علم و فناوری کردند.
کار شهرداری در این خصوص کاملا غیرقانونی است و باید این موضوع ابلاغ می شد، با توجه به اینکه مجموعه پارک، مجموعه دانش پژوهی است، با شلوغ کاری در اینجا حتی اقدام به ضرب و شتم یکی از نیروهای مجموعه پارک علم و فناوری نموده که مورد صورتجلسه پلیس 110 قرار گرفته است.



وی اظهار کرد: مراحل قانونی را مبنی بر «اقدام غیرقانونی شهرداری و شورای شهر» از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.
وی گفت: ایشان معتقد است که کاربری ساختمان مجموعه پارک علم و فناوری از مسکونی به فضای آموزشی تغییر پیدا کرده است، که این موضوع صرفا در صلاحیت کمیسیون ماده 100 تبصره 3 است.
وکیل پارک بیان کرد: هیچ عوارضی به این موضوع تعلق نمی گیرد، خود پارک علم و فناوری صرفا از طریق کمیسیون ماده 5 شهرسازی باید نسبت به تغییر کابری بدون پرداخت عوارض اقدام کند.
وی گفت: متاسفانه شهرداری طی نامه ها و مرقومه هایی که به پارک علم و فناوری می فرستد، عوارضی را مصوب کرده که هیچ گونه از این عوارض که مدنظر شهرداری یا شورای شهر یا کمیسیون ماده 100 یا 77 در قانون پیش بینی نشده است و اگر هم بوده باشد دیوان عدالت اداری همه این مواد و قوانین را ابطال کرده است. شهرداری در این موضوع حق اخذ عوارض از پارک علم و فناوری را ندارد.
وی اظهار کرد: معتقدیم در هر صورت، حتی اگر کار شهرداری قانونی بوده باشد، با توجه به اینکه نخبگان و پژوهشگران در مجموعه پارک علم و فناوری مشغول به فعالیت و کار هستند، باید در جلسه ای با حضور ریاست و مسئولان پارک و شهرداری موضوع را حل می کردند، نه اینکه با یکسری افراد و خدمه ای که عربده می کشیدند، اقدام به پلمب مجموعه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهرداری یاسوج بهتر است جلوی ساخت و ساز های غیر مجاز را بگیرد .
کارگر
Iran, Islamic Republic of
هیچش غیره قانونی نیست کارگر شهرداری الان ۹ ماه است حقوق نگرفته .بدهکاریت را بده
Iran, Islamic Republic of
از بس اين هاشمي
Iran, Islamic Republic of
ما كه چيزي از پارك نديديم. فقط حيف و ميل بيت الماله
حق
Iran, Islamic Republic of

اون نیروی که تو بهش میگی عربده کش و خدمه همون‌نیروی هست که داره شهر را برای تووتمیز میکنه تا درشهری پاک و سالم زندگی کنی وکار کنی ....
فلذا عوارضت را طبق قانون پرداخت کن ....تا پلمپ نشی ....
این داستان ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
اگه بتونه سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی رو مدیریت کنه
شهروند
Romania
مقدم شهرداری رو ورشکسته کرده و مجبوره که دست و پا بزنه بابا شورای شهرکه اینو حمایت می کنید
حسین
Romania
ضعیفترین شهردار قرن یاسوج
بالا أبروی شهرداری رو برده
استیضاحش کنید
Iran, Islamic Republic of
درایت شهرداری همیته
ادمای هم ک کار می کنن نگاهشون کن
Iran, Islamic Republic of
استان کلاکرو
اسمعیل
Iran, Islamic Republic of
باز هم کبنانیوز شیطنت کرد!!!!!
باز هم کبنانیوز ماست مالی برای یک گروه را در پیش گرفت!!!!!
Romania
شهردار یاسوج از یو بهتر کار نیکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز تو فقط هدفت اینه که استانو زیر سوال ببرید به جای این مزخرفات که تو اینترنت بارگذاری می کنید منافع استانو انتشار بدین . ( اول هشدار ) احتیاط کن ....!)
Iran, Islamic Republic of
خدایی یک تیم ارزیاب بیاد و عملکرد این پارک علم و فنآورری را ارزیابی کنه تا بفهمید که فقط آمار . فقط داده سازی است. هر کجا میشینه میگه چهارصد نفر اشتغالزایی داشتیم. کدوم اشتغال؟ لبست بده ما هم ببینیم.
محمد
Romania
مرکز استان /😂😂😂😂😂
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام روسیاهی جایی است که عیدی را از سفره کارگران زحمتکش شهرداری برداشتند اونم با رای دیوان عدالت اداری.
چرا کسی تو این مملکت بلند نشد بگه کارگر بدبخت شهرداری از چه مزایایی برخورداره که با یه حکم کاملا بی منطق و غیر عادلانه عیدی کارگران شهرداری را از کارگری به کارمندی تبدیل کردند آیا جای سوال اینجا نیست چه دستهای پشت پرده ای وجود داشت که به این راحتی حق کارگر شهرداری خورده شد و هیچ ندایی چه تو دولت و چه تو مجلس داده نشد
جای تعجب دارد که آنهایی که دم از عدالت میزنند خودشان روی دوششان کلنگ و بیل بی عدالتی است و با پیام در فضای مجازی میخواهند کاری کنند که حقوق شهرداری پایمال بشود.؟؟؟
شهرداری یعنی دریافت عوارض و پرداخت حقوق اگه معنی دیگری دارند شما زبان چرخانان بفرمایید تا شهرداری انجام بدهد
معلم سر ماه کارمندان بقیه نهادها و سازمانها همه دقیقا سر ماه حقوق می گیرند ولی کارمند رسمی شهرداری با بیست سال سابقه شش ماه حقوق نگرفته اگه بقیه ادارات جرات دارند با تمام امکاناتشان فقط یکماه کار شهرداری‌ها را انجام بدهند.
م ح
Iran, Islamic Republic of
یاسوج به تنها چیزی که شباهت ندارد شهره تمام امکانات یاسوج رایکجا جمع کنند اندازه یکسوم خیابان زند شیراز نمیشود .درخیابانهای یاسوج دریغ از یک یک صندلی چوبی برای نشستن یک سالمن یاکسی کهنیازبه دو دقیقه نشستن داره .خلاصه اینوبگم اگر یک مدیربادرایت باشد مینواند ازوضعیت یاسوج بادعوت یک گروه فیلنامه نویس وکارگردانی میتوان خنده دارترین وکمدی ترین فیلم تاریخ سینمارا ساخت اونوقت بادرآمدش میشودپاریس دوم کرد یاسوج را . ولی حیف .شاید بگین نه دیگه اینطورنیست بروید وببینید از هرصدتا تعمیرگاه خودرو چندتاش پروانه دارند هرکی دوروز رفته یه جایی کارکرده یه دست آچارپیچ گوشتی گرفته تعمیرگاه باز کرده وخودرو به جای تعمیر سراطان زایش میکنند .ازاونطرف مسئولانی که برایشان تعرفه اجرت رو مینویسند یه کاری که همه جای ایران صدهزارتومن اجرتشه اینجا سیهزارتومنه ،وجالبه کسی معترض نیست به این اجرتها چون سردرنمیارن ،جالبه نه.؟؟... کجابی رضاعطاران نونت نو فیلمامه یاسوجه ونو خبرنداری،.خلاصه اینه اوضاع دوکونی داریم . شایدجناب رئیسی به دادش برسه یاسوج رااگررئیسی به داش نرسه وبره درغیراینصورت تاریخ خواهد پیوست ...خلایق هرچه لایق. امضاء ((من))
ه
Romania
شهرداری ما غیر ازساخت دست انداز در شهر کاری بلد نیست البته اگ ابی لیاقتیاشو نو هم پای فرهنگ مردم نزارن ایشون باید
سلطان موانع نامید واقعا جای تاسفه
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ اخ. وقتی شهردار باشه میشه این
فرزند پایتخت طبیعت ایران (یاسوج)
Iran, Islamic Republic of
سلام
تابه حال ندیدیم مشکلات مردم کم شود هرروز مشکلات بیشتر میشه عدم مدیریت بیداد می‌کند شهرداری تعطیل هستش اگه یک خیابان بدون چاله واستاندارد پیداکردید جایزه میلیونی بگیرید
علی برز
Iran, Islamic Republic of
شهردار .
خیبر
Iran, Islamic Republic of
چرا بدهی سپاه را نمیتونند بگیرند چند ده میلیارد تومان شده
مانی
Iran, Islamic Republic of
اولین باره اسم پارک علم و فناوری رو شنیدم 😜
Romania
خدا وشهردار وشوراش نخو فقط تو مراسم خاکسپاری وختم حضور پر رنگ دارند وزیاد اسمشون خونده میشه . وظایفشون را نمیدونند چیه بابا خیابانها شهر یاسوج داغونه من دیروز رفتم ابشار چرخی بزنم ماشینم داغون شد خیابان ابشار و پل جاده ابشار زادگاه ریس شورا چرا چاله چوله زیاد داره چرا زیر پل ابوذر آسفالت نمیشه مهندس اکبری فقط موقع انتخابات خوب فعال هستید بعدش به ریش همه مردم میخندید ...خدایی شورا باید منحل بشه تا هزینه الکی نشه حقوق کارگران زحمتکش بهتر گیرشون میاد
خخخخخخخخخخخ
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1