تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۴۴۴۵۳۱
در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با امام جمعه مطرح شد

استفاده از ظرفیت مجازی برای گفتمان‌سازی دینی

۱
استفاده از ظرفیت مجازی برای گفتمان‌سازی دینی
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان‌سازی دینی استفاده شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام مجید بهادری رئیس اداره  تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت دیدار کرد که در این دیدار حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت، اظهار داشت: در هر مکتب و آئینی تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهمترین رکن حیات و بقا و تداوم آن مکتب است، که می‌تواند آن مکتب را تقویت کند. امروز تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی شده است تبلیغ در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.
 وی افزود: منبرهای حقیقی داریم که مساجد را به عنوان یک محور یک منبر و محور سنتی به آن توجه می‌کنیم. منبر مجازی هم باید راه اندازی بشود و از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی استفاده شود. اداره تبلیغات اسلامی به عنوان کسی که متولی و مبلغ دین است باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.
حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه وظایف اداره تبلیغات اسلامی را فعال کردن مساجد و هیئت‌ها، فعال کردن منبر مجازی به عنوان مهمترین عرصه در زمان حاضر و انجام کارهایی که تقویت ائمه جماعات مساجد را داشته باشند و بتوانند نسبت به فعال کردن هیئت‌های نوجوانان و جوانان اقدامات قابلی انجام بدهند، دانست.

حجت‌الاسلام مجید بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این دیدار اظهار داشت: حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است
 همه ما باید سعی کنیم تا اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم. برنامه‌ها و چشم اندازهایی برای سال‌های آینده و برنامه‌هایی برای مساجد، هیات‌ها، کانون‌های مذهبی و همه مسائل فرهنگی و تبلیغی شهر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: طی برنامه‌ای اصحاب رسانه و بزرگوارانی که در عرصه جنگ نرم جهادی تلاش می‌کنند دعوت می‌شود در سازمان تبلیغات که برنامه‌ها بهتر و بیشتر تشریح و چشم اندازها و ریل گذاری‌های خود  اداره تبلیغات را دست به دست هم بدهیم و با هم افزایی و با اطلاع‌رسانی و کمک همدیگر بتوانیم احکام الهی و سیره عملی ائمه اطهار را پیاده کنیم و فرامین امامین این انقلاب را در اصول و فروع انقلاب را تشریح و نشر و تبیین کنیم
بهادری گفت: در جهاد تبیین؛ رسانه به نوبه خودش و ما مبلغین و مسئولان و اصحاب فرهنگ و تبلیغ بتوانیم جهاد تبیین را روز به روز گسترش و نشر بدهیم و به سمع همه مردم عزیزمان برسانیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از همکاری اصحاب رسانه در نشر معارف اهل بیت و نشر معارف فرهنگ و تبلیغ.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1