کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهه فجر

پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی گچساران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

12 بهمن 1400 ساعت 20:54

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش کبنانیوز؛ متن پیام تبریک لیلا عطاءزاده به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَالْفَجْرِ ،وَلَيَالٍ عَشْرٍ،...سوگند به سپیده دم و به شبهای ده گانه....
«والفجر» سوگند پایدار و ازلی خداوند است که نوید بخش طلوع روشنایی پیروزی در افق جهاد امت هاست.
در دوازدهم بهمن ماه 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران رقم خورد، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به وطن بازگشت تا پایان خزان و آغاز وزش نسیم بهاران را بر دلهای اندوهبار ، رنج کشیده و ستمدیده از جبر طاغوت مژده دهد . یوم اللهی که  " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" در کنار هم معنا و مفهوم یافت. روزی که سرآغاز بازگشت شکوه و عظمت الهی به ایران بود. سرانجام با بیعت فراگیر امتی که تشنه ی اسلام ناب محمدی بودند با حضرت امام (ره) ، کاخ ظلم و طاغوت فرو ریخت و بت های استبداد ستمشاهی بادستان بت شکن زمان در هم شکست.تادر یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و این پیروزی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد و امروزه می بینیم انقلاب ایران نیز نقطه عطف بیداری اسلامی می شود. انقلابی که هم در پیدایش، هم در کیفیت و هم در انگیزه قیام متفاوت و متمایز از سایر انقلابهای آزادی بخش جهان است، چرا که نه تحت حمایت بلوک غرب بود و نه بلوک شرق ، انقلابی فراگیر و مردمی که تعلقی به فلسفه و مکاتب سیاسی نداشت وانقلاب قطع وابستگی ها شد .
و اینک برهمه ما واجب است از انقلاب و ارزشهای آن که ثمره مجاهدت ها،جانفشانی ها و خون هزاران شهید است پاسداری نماییم و انشاالله پرچم  این انقلاب فرامرزی را به رهبری امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن ، حضرت ولی عصر(عج) تحویل خواهیم داد.
لذا بدینوسیله دوازدهم بهمن  سالروز ورود غرور آفرین امام امت به میهن و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی را به همه  مردم شریف ایران ، بویژه خانواده های معززشهدا،جانبازان،ایثارگران، حافظان امنیت ، سلامت و همکاران جهادگرم و جامعه کشاورزی شهرستان تبریک می گویم.

من الله توفیق
لیلا عطاء زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران

 


کد مطلب: 444207

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444207/پیام-تبریک-مدیر-جهاد-کشاورزی-گچساران-مناسبت-آغاز-دهه-مبارک-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1