تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۴۴۲۰۷
به مناسبت دهه فجر

پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی گچساران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

۱
پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی گچساران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
کبنا ؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ متن پیام تبریک لیلا عطاءزاده به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَالْفَجْرِ ،وَلَيَالٍ عَشْرٍ،...سوگند به سپیده دم و به شبهای ده گانه....
«والفجر» سوگند پایدار و ازلی خداوند است که نوید بخش طلوع روشنایی پیروزی در افق جهاد امت هاست.
در دوازدهم بهمن ماه 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران رقم خورد، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به وطن بازگشت تا پایان خزان و آغاز وزش نسیم بهاران را بر دلهای اندوهبار ، رنج کشیده و ستمدیده از جبر طاغوت مژده دهد . یوم اللهی که  " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" در کنار هم معنا و مفهوم یافت. روزی که سرآغاز بازگشت شکوه و عظمت الهی به ایران بود. سرانجام با بیعت فراگیر امتی که تشنه ی اسلام ناب محمدی بودند با حضرت امام (ره) ، کاخ ظلم و طاغوت فرو ریخت و بت های استبداد ستمشاهی بادستان بت شکن زمان در هم شکست.تادر یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و این پیروزی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد و امروزه می بینیم انقلاب ایران نیز نقطه عطف بیداری اسلامی می شود. انقلابی که هم در پیدایش، هم در کیفیت و هم در انگیزه قیام متفاوت و متمایز از سایر انقلابهای آزادی بخش جهان است، چرا که نه تحت حمایت بلوک غرب بود و نه بلوک شرق ، انقلابی فراگیر و مردمی که تعلقی به فلسفه و مکاتب سیاسی نداشت وانقلاب قطع وابستگی ها شد .
و اینک برهمه ما واجب است از انقلاب و ارزشهای آن که ثمره مجاهدت ها،جانفشانی ها و خون هزاران شهید است پاسداری نماییم و انشاالله پرچم  این انقلاب فرامرزی را به رهبری امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن ، حضرت ولی عصر(عج) تحویل خواهیم داد.
لذا بدینوسیله دوازدهم بهمن  سالروز ورود غرور آفرین امام امت به میهن و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی را به همه  مردم شریف ایران ، بویژه خانواده های معززشهدا،جانبازان،ایثارگران، حافظان امنیت ، سلامت و همکاران جهادگرم و جامعه کشاورزی شهرستان تبریک می گویم.

من الله توفیق
لیلا عطاء زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1