تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۴۴۴۱۷۱

پیام تبریک قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان در پی فرا رسیدن دهه فجر

۲
۰
پیام تبریک قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان در پی فرا رسیدن دهه فجر
کبنا ؛مهرداد کریمی قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان، طی پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
بسمه تعالی
در آستانه فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، این ایام مبارک و فرخنده را به مردم ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض نمایم.
پس از سال ها حکمرانی طاغوت، سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب مي شود.
پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.
دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و رییس جمهور شجاع ایران اسلامی، تجلی یافته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره ) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی، ایام دهه فجر را به همه فجر آفرینان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و تمامی خدمتگذاران صدیق نظام و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم.
امیدواریم بتوانیم در سایه فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و راهنمایی های ریاست محترم جمهور، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم که تداوم انقلاب اسلامی راز ماندگاری و جاودانگی ماست.
مهرداد کریمی 
قائم مقام جمعیت پیشرفت وعدالت استان خوزستان
    
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا خوزستان ب تو چه؟
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری کبنا کشوریه مثل بقیه نیست
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
فایل های مرتبط
1