تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۴۱۶۷
فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد

۶۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه لنده برای ایام دهه فجر اجرا می شود

۰
۶۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه لنده برای ایام دهه فجر اجرا می شود
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:بیش از ۶۰عنوان برنامه مهم در دهه فجر برای شهرستان لنده پیش بینی شده است که تمام این برنامه ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهند شد.
به گزارش کبنا نیوز؛  سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت:امروز و به برکت انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای رتبه های ممتاز در جهان است.
وی افزود:دهه فجر فرصتی برای تعالی اندیشه ها و آرمان های انقلاب است که دشمنان در چند سال گذشته به دنبال تضعیف و تحریف این خدمات ارزشمند شده است.
فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: بیان دستاورد ها و خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی در این برهه به دوش اصحاب رسانه است که بیشترین نقش را در بیان عملکرد نظام دارد.
وی افزود: بیان عملکرد ارزشمند نظام یک تکلیف است و همه باید در بهترین سطح ممکن بیان کننده خدمات ارزشمند نظامی باشیم که از گردنه های سخت عبور کرده است.
ویسی تاکید کرد: بیان مقایسه عملکردی نظام ساختاری حکومت شاهنشاهی و عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس نیست چرا که دشمنان به دنبال تحریف و تضعیف خدمات نظام است.
وی گفت:بصیریت ملت ایران در طول چهاردهه گذشته خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است و این را می توان با کارنامه درخشان عملکردی خدمات رسانی به عینه مشاهده کرد.
ویسی گفت:بیش از ۶۰عنوان برنامه مهم در دهه فجر برای شهرستان لنده پیش بینی شده است که تمام این برنامه ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، بصیریتی و اجتماعی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا و از سایر برنامه های این دهه در شهرستان است.
وی گفت:در بحث فضای مجازی نیاز است که تلاش های ما مضاعف تر شود و در این عرصه به بهترین شکل ممکن بتوانیم خدمات ارزشمند نظام را به مردم منتقل کنیم.
وی افزود: برگزاری رژه خودرویی، یادواره شهدا، برگزاری میز خدمت، رونمایی از کتاب نقش شهرستان لنده در دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و اجرای برنامه های حوزه ای و پایگاهی در دهه فجر از جمله برنامه های مختلف است.
فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: امروز توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای پیاده سازی اهداف این بیانیه می تواند باعث پویایی و نشاط جامعه و زمینه ساز دولت جوان وانقلابی خواهدشد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1