کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سومین مجمع سلامت شهرستان چرام مطرح شد

خبر خوش فرماندار چرام/تخصیص اعتبار 20میلیاردی برای پروژه بیمارستان چرام

11 بهمن 1400 ساعت 12:55

خبر خوش فرماندار چرام و تخصیص اعتبار 20میلیاردتومانی برای بیمارستان چرام


خبر خوش فرماندار چرام و تخصیص اعتبار 20میلیاردی برای بیمارستان چرام
 
به گزارش کبنا از چرام ؛صبح امروز سومین مجمع سلامت شهرستان چرام با شعار فرزندآوری، نشاط و توسعه با حضور فرماندار چرام، امام جمعه، شورای اداری،معاون فرهنگی و دانشجویی،مسئول سیاستگذاری سلامت، رئیس اداره خیرین و سازمانهای مردم نهاد و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی دبیرخانه مشارکت استان ؛ به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام ضمن خیر مقدم؛ سلامت را یکی از مهمترین موضوعات روز دانست و تشکیل مجمع سلامت شهرستان را بهترین فرصت برای بررسی و هم اندیشی در خصوص ارتقای سلامت مردم بیان کرد.
وی در ادامه عنوان کرد:باید با استفاده از خرد جمعى در حوزه سلامت و استفاده از توان اعضاى مجمع و علاقه مندان به حوزه سلامت، مسئله یابى نموده و سپس نسبت به حل و فصل و پیگیرى آن اقدام کرد.
وی بر لزوم توجه به درس آموخته های همه گیری کرونا و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام گفت: بحث سلامت بحث منفرد نیست و همه حوزه ها باید حضور پیدا کنند و اگر بی توجه باشیم توفیقی نداریم.
 
فرماندار چرام ادامه داد: مشارکت همه بخش ها ما را در خدمت رسانی بهتر کمک می کند و ما سعی داریم از ظرفیت های مردم نیکوکار و خیراندیش در این امر کمک بگیریم.
وی افزود:مجمع سلامت یکی از سیاست های کلی نظام و مطالبه عمومی مردم هست که مسئولان نظام باید پاسخگو باشند
توفیقیان در ادامه به موضوع توسعه سلامت همه جانبه پرداخت و تغییر سبک زندگی فعلی به سبک زندگی اسلامی ایرانی را یکی از مهمترین ضرورت ها دانست و بر لزوم آسان سازی ازدواج جوانان در راستای بحث زاد و ولد و جمعیت تاکید کرد.
فرماندار چرام در ادامه با گلایه از وضع موجود تجهیزات و امکانات شهرستان گفت: در بعضی جاها تجهیزات و امکانات زیبنده مردم شهرستان نیست در تلاشیم با همراهی مردم و مسیولان مشکلات را برطرف کنیم
سید عبدالرحمان توفیقیان بر اتمام هرچه سریعتر پروژه بیمارستان چرام به عنوان یکی از مهمترین ضرورت های حوزه خدمات سلامت به شهروندان تاکیدکرد .
وی با اشاره به تعطیلی پروژه بیمارستان چرام اظهار کرد: از زمان ورود به چرام تلاش های زیادی صورت گرفت که به همت استاندار، نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس و دانشگاه علوم پزشکی مبلغ ۲۰میلیاردتومان اعتبار تخصیص داده شده که بنا به قول مساعد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی به مناقصه خواهد رفت
رئیس شورای اداری شهرستان چرام عنوان کرد: تکمیل این پروژه تحول عظیمی در حوزه سلامت در چرام ایجاد خواهد نمود، در حال حاضر تکمیل پروژه اولویت اصلی است.
توفیقیان از تلاش ها و وپیگیری های مدیرشبکه بهداشت و درمان چرام به جهت تجهیز و تامین دستگاه های پزشکی و زیرساخت های حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد.

​​​​​​براساس این گزارش در پایان این مراسم از فعالان حوزه سلامت شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد
 


کد مطلب: 444144

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444144/خبر-خوش-فرماندار-چرام-تخصیص-اعتبار-20میلیاردی-پروژه-بیمارستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1