تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۴۴۰۹۱
مطلب ارسالی؛

مجری قانون بی قانونی می‌کند / لزوم جلوگیری از جذب احتمالی هیئت علمی خلاف در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱۸
۰
مجری قانون بی قانونی می‌کند / لزوم جلوگیری از جذب احتمالی هیئت علمی خلاف در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛مطلب زیر برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال شده و این پایگاه خبری صرفاً به منظور اصلاح جهت اطلاع مسئولان مربوطه و پاسخگویی به افکار عمومی و جلوگیری از هر گونه اقدام احتمالی غیرقانونی آن را منتشر می‌کند.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است.
«کسی که که قراراست مجری قانون باشد اولی اقدام خود بی قانونی محرز است.»
 بنابرشنیده‌های موثق، یکی از کاندیداهای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به دلیل عدم عضویت هیات علمی دانشگاه توسط وزیر محترم دولت فسادستیز و قانونمند از گردونه رقابت حذف و رد گردید، اکنون با حمایت تیم موجود در دانشگاه! و به منظور ماندن یک روز بیشتر براریکه قدرت، و با رایزنی یکی از نمایندگان قانون شکن! در پی‌جذب در قالب هیات علمی بدون طی فراخوان عمومی و نورچشمی با برچسب انقلابی! و به صورت یک شبه و دور زدن قانون به صورتی قانونی! و جلوس بر کرسی ریاست دانشگاه است.
این فرد که دریکی از شهرستانها در بخش خصوصی فعالیت بسیار زیادی کرده و تعارض منافع بسیار زیادی در مدیریت دارد و دوره مدیریتی بسیارضعیفی از خود قبلاً هم به یادگار گذاشته است و اکنون تخصص ایشان هم اصلاً مورد نیاز دانشگاه در کسوت هیات علمی نیست، و تعهدی هم به دانشگاه جهت هیات علمی شدن تعهدی ندارد، دنبال دور زدن دانشگاه و با همکاری عده‌ای فراقانون، جهت اخذ مجوز از وزارت بهداشت می‌باشد تا ازاین مجرای بی قانونی یک شبه در کسوت هیات علمی گمارده و با رایزنی یک نماینده تمامیت خواه، برتخت ریاست دانشگاه جلوس نمایند.
این اقدام مصداق بی قانونی در وزارت بهداشت ودانشگاه ونیز دولت قانون مدار وفسادستیز موعود می‌باشد.
امیدوارم استاندار محترم که همیشه مدافع مردم بوده و از بی‌قانونی‌های زیادی در دانشگاه جلوگیری نمودند و نیز وزارت متبوع در راستای احترام به قانون جذب هیئت علمی در طی فراخوان عمومی و سایز متخصصان استان کهگیلویه و بویراحمد اجازه انجام چنین اقدامی فراقانونی و غیرقانونی را در جهت تأمین منافع فصولگرایان فرصت طلب ندهند.
ما جمعی از اعضای هیات علمی و متخصصان چنین رویه‌ای را در دانشگاه محکوم نموده و از مدیر ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و شخص وزیر محترم و معاون آموزشی وزارت و مدیر جذب هیات علمی آن و نهادهای نظارتی خواستار برخورد قاطع با چنین اقدامی خلاف قانون و نخبه گریز هستیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Noshin
Iran, Islamic Republic of
با سلام. این خبر کذب است. فرد مورد نظر سال 97 تمامی موافقت ها شامل نظر مثبت گروه و نظر مثبت دانشکده و هیات جذب را کسب نموده بود ولی نامه آخری جهت ارسال به وزارت روی کارتابل یکی از مدیران فعلی دانشگاه بخاطر مسائل سیاسی و ترس از مدیریت ایشان نگه داشته شده بود. کلسه مستندات موجود است. ضمنا وزیر بهداشت شخصا الان دستور به جذب ایشان داده است که نامه دستورشان موجود است.
Iran, Islamic Republic of
این اقایی شما میگین بهترین پزشک اطفال استان با اختلافه و از طرفی ایشون در دهدشت دولتی کار کرده ! ایشون لایق تر از دوستانی
است که با مدرک علوم اجتماعی هیات علمی شدن
Iran, Islamic Republic of
بله دقیقا در حال حاضر چه نیازی به تخصص ایشون هست وقتی فردی را برای ریاست دانشگاه با قانون شکنی وارد سیستم کنند چه امیدی به مبارزه ایشون با بی قانونی خواهد بود آیا واقعا چنین فردی توان و اصلا روی ادعای مبارزه با بی قانونی را خواهد داشت به قول معروف رطب خورده کی تواند کند منع رطب. جای تاسف است که چنین اقداماتی ناامیدی بی انگیزگی بی اعتمادی به مسئولان و حتی حاکمیت را بدنبال خواهد داشت صد حیف از جوانانی که جان عزیز خود را بخاطر عدالت دادند و الان چنین بی عدالتی واضح درو میکنیم
Iran, Islamic Republic of
اگه ما عضو هیات علمی هستیم جناب دکتر حقشون هست و باید صورت بپذیرد تا تغییر در دانشکاه هر چه سریعتر صورت بپذیرد
دانشگاه در حال حاضر با مدیریت بیمار خود سلامت مردم را نشانه گرفته و تبدیل به لژ خانوادگی شده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بله آقای دکتر است یک شبه آقای موحد ازدهدشت آوردش یاسوج یک شبه هیئت علمی دانشگاه علوپزشکی می خواهد انجامش دهد
Iran, Islamic Republic of
معامله موحد با شهامت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما از رییس نشدن غلام نژاد نارحتید
Iran, Islamic Republic of
کمایی عزیز قشنگ از خبر نوشتن معلومه که حذب باد هستی تا دیروز تمام اخبارت بر علیه استاندار بود حالا استاندار شده مدافع مردم.
عزیزم نمیخواد اینقد خودتو به در و دیوار بزنی.
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهامت منظورشون هست ایشون دکتر علمی و شخصیتی هستن
Iran, Islamic Republic of
افراد پشت پرده این متن از / دانشگاه بودن . ایشون اگه هیات علمی نشد در دولت اصلاح طلب روحانی نذاشتن که بشه .دست پیش و گرفتید که پس نیفتید. ظلم شماها باعش شد
Iran, Islamic Republic of
//،کمایی تو از فامیل بزرگی بودی چرا داری خودت رو جر میدی برای غلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
وای به حال این مملکت وای به حال فرزندان ما
Iran, Islamic Republic of
موحد می خواهد در آب شلو ماهی بگیرد
غلام
Iran, Islamic Republic of
باید در دوره قبلی باج میداد و نگرش سیاسی خود را تغییر میداد تا براحتی هیات علمی میشد و الان لازم نبود که بخواد یک شبه(به قول کبنا) هیات علمی بشود
Iran, Islamic Republic of
احسنت
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
سلام،فکر نکنم ریاست دانشگاه شدن اونقدر ارزش داشته باشه/،هر کس نداند شما بهتر از همه میدانید که از ۷ سال پیش که آقای دکتر شهامت فارغ‌التحصیل شدند حتی یک روز کار خصوصی انجام ندادند،ایشان پزشکی است که محبوبیت مردمیش را تمامی این استان از آن خبر دارند،اگرچه شما ید طولایی / دارید،شما شخصی بودید که واضحا سه سال پیش گفتید که:من هیچوقت اصول گرا نبودم واز زمان دانشجویی اصلاح طلب بودم ،اسنادش موجود است.
عکس یادگاری با آقای تاجگردون میگرفتید تا حکم معاونت گرفتید،چه شد که با قبولی آقای رئیسی یک شبه اصول گرا شدید و عکس یادگاری با آقای حسینی می‌گیرید و حالا بماند که نماینده انقلابی گچساران برای تغییر رای یک شبه شما،هماهنگ با شما شد.آقای دکتر چه دکتر شهامت باشد چه نباشد،من مطمئنم که شما نه صلاحیت نه لیاقت و نه توانایی اداره دانشگاه علوم پزشکی ندارید،همانطور که در دوره معاونت ثابت کردید.
عماد
Iran, Islamic Republic of
البته غلام نژاد هیات علمی ضریب کا هست و هنوز هیات علمی رسمی نشده و مدت هیات علمی ضریب کا ایشون هم سال دیگه تمام میشه اونوقت تازه میشه غیر هیات علمی و باید همین عنوان خبر رو در مورد خودش نوشت .خیلی جالبه
حبیب
Iran, Islamic Republic of
این متن کاملا مشخص می باشد که متعلق به کدام فرد می باشد.ماهیت همه کاندیداهای علوم پزشکی مشخص شد.
این همه بی اخلاقی چرا؟ دروغ، تهمت و تخریب دوستان و اساتید علوم پزشکی واقعا جای تاسف دارد.
جایگاهی که با تخریب هم کیشان و هم مسلکان بدست آید عین بی اخلاقی است و پایدار و کارامد نخواهد بود.
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1