تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۴۴۰۸۲
کبنا گزارش می دهد؛

برای استخدام نیروهای درمان و زیرساخت بیمارستان باشت چاره اندیشی شود

۱
۰
برای استخدام نیروهای درمان و زیرساخت بیمارستان باشت چاره اندیشی شود
کبنا ؛سالهای زیادی است که باشت تبدیل به شهر شده، اما با وجود اینکه مردم این شهر، از برخی از کار و فعالیت ها مثل دامداری بازماندند، از مواهب شهرنشینی نیز محروم هستند؛ از جمله بی بهره بودن از زیرساخت های بهداشتی و نبود پزشکان متخصص در این شهر. از طرفی یکی از چالش های حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشت، نیروهای غیررسمی بیمارستان هستند که متأسفانه نبود ردیف استخدامی موجب تحمیل شدن نیروها به بیمارس تان باشت شده و کادر درمان نیز از این وضعیت ناراضی است.                                     
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار باشت در این خصوص گفت: اخذ مجوز استخدام نیروهای شرکتی شاغل در بیمارستان شهدا نخستین گام برای کاهش چالش های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است که ضمن افزایش انگیزه نیروهای انسانی برای ارائه خدمات بهتر زمینه کاهش هزینه های این بیمارستان می شود.
نادر گرامی با اشاره به اینکه تکمیل طرح خانه متخصصان نیاز شهرستان باشت برای انگیزه بخشیدن به پزشکان متخصص است تاکید کرد: نیاز است تا با اختصاص اعتبار زمینه تکمیل این طرح فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعان به بیمارستان شهدای باشت شهروندان شهرستان رستم از توابع استان فارس هستند تاکید کرد: این مرکز درمانی در صورت برنامه ریزی بهتر برای افزایش زیرساخت ها ظرفیت درآمدزایی بیشتری دارد.
فرماندار باشت عنوان کرد:پی گیری های لازم برای استفاده از ظرفیت های دولتی به منظور تامین اعتبار و اخذ مجوز استخدام بیمارستان باشت در حال انجام است.
گرامی تاکید کرد: مشارکت خیران ظرفیت دیگری برای سامان بخشیدن به انجام خدمات بهداشتی و درمانی باشت است.
 وی ابراز داشت: خیران نیکوکار می توانند با اهدای مبالغ اندک برای خرید تجهیزات مراکز بهداشت و درمان  سهمی در تامین این نیاز اساسی داشته باشند.
مصائب سفر بیماران به بیمارستان های شهرهای مجاور
امام جمعه باشت نیز با اشاره به پایین بودن میزان درآمد بیشتر شهروندان این شهرستان گفت: بسیاری از بیماران به دلیل نداشتن هزینه های سفر به شهرستان های مجاور قید پیگیری درمان خود را زده اند.
حجت الاسلام امید گنجه ای از مسوولان خواست تا برای تکمیل خدمات بیمارستان شهدای باشت چاره اندیشی کنند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری خیران باشتی برای احداث ۲مرکز درمانی در شهرهای باشت و بوستان از توابع این شهرستان در سال های اخیر تاکید کرد: ادامه این اقدام های خداپسندانه از سوی افراد توانمند می تواند به توسعه زیرساخت های درمانی باشت کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با مدیر شبکه باشت هماهنگی کنید
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1