کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف 3 هزار قمه و چاقو در یاسوج ( + تصاویر )

4 بهمن 1400 ساعت 16:46

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و پلیس قاچاق کلاً و ارز از انبار سازمان فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و پلیس قاچاق کلاً و ارز از انبار سازمان فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کشف سلاح سرد با ارزش میلیاردی در استان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از انبار کالای قاچاق و جمع آوری اموال تملیکی در این زمینه اظهار داشت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هوشیاری همکاران در نیروی انتظامی، محموله ۳ هزار تیغه‌ای شامل؛ چاقو و قمه کشف شد.

ملک حسینی با اظهار این که این محموله در حال خروج از استان بود، گفت: این محموله شامل تیغه‌های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی بود، و در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط گردید.
دادستان مرکز استان افزود: کالاهای قاچاق کشف شده، برای استفاده در نزاع بوده و چنانچه کشف نمی‌شد، هر یک می‌توانستند دشنه‌ای باشندو در قلب بی گناهی فرو روند.
وی افزود: جهان استکبار امروز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متأسفانه، با رواج استفاده از این سلاح‌ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که، با کوچکترین موضوعات که اتفاق بیفتد، جوانان از این ابزارها استفاده می‌کنند و به یقین می‌توانند نقش بسیار مخربی در اجتماع داشته باشند و سبب تهدید جان شهروندان شوند.
مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید و توصیه به نقش خانواده‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، افزود: همه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده و بی تفاوت نباشند، زیرا وجود چنیت سلاح‌هایی در دست فرزندان، سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از بین رفتن امنیت آن می‌شود.
وی افزود: این محموله حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد.

















کد مطلب: 443899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443899/کشف-3-هزار-قمه-چاقو-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1