کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

جشن میلاد حضرت زهرا و تجلیل از زنان نمونه کهگیلویه و بویراحمد / آیت‌الله حسینی: پوشش زنان مناسب نیست / منشأ ولنگاری‌ها فرهنگ ماهواره‌ای است / زائیدن ترامپ‌ها ارزش ندارد، مادران باید سردار سلیمانی‌ها تربیت کنند (+ تصاویر )

4 بهمن 1400 ساعت 11:57

جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام زن وتجلیل از بانوان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.


جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام زن وتجلیل از بانوان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 4 بهمن ماه 1400) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)، تکریم مقام زن و تجلیل از بانوان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
در این جشن نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از مهمترین اقدامات امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارائه داد و اظهار داشت: جایگاه مدیریتی زنان در سال 1400 به بیش از 17 درصد رسید.
در ادامه آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان سیره عملی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حوزه دینی، سیاسی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: نباید از مسیر انسانیت و خدا خارج شویم.
وی افزود: انسان‌هایی که الگو نداشتند و در مسیر انبیاء و ائمه اطهار حرکت نکردند، هم دنیای آنها و هم آخرتشان خراب شد.
آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به پوشش بد بعضی از زنان در جامعه امروز، اظهار داشت: پوشش زنان امروز ما مناسب با فرهنگ حضرت زهرا (س) نیست. زنان باید حیا داشته باشد. برخی‌ها تعمداً لباسی می‌پوشند که برجستگی‌های بدنشان مشخص باشد، دختران و زنان ما باید حیا داشته باشند. این فرهنگ رسوخ پیدا می‌کنند تا ریشه جامعه را بزنند. چرا طلاق در جامعه بیداد می‌کند؟ در گذشته کسی اسم طلاق نمی‌آورد و به ندرت طلاق اتفاق می‌افتاد.
وی ادامه داد: فرهنگ ماهواره‌ای بر جامعه اثر گذاشته و منشأ این ولنگاری‌ها همین فرهنگ ماهواره‌ای است.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانم‌ها مدیر جامعه هستند و اگر گفته می‌شود که جامعه تحت مدیریت خانم‌ها است، مبالغه نکرده‌ایم. لذا ما باید به سمت فرهنگ فاطمی و الهی برویم.
 وی با بیان اینکه مادری و تربیت فرزند صالح مهمترین و ارزشمندترین کار و شغل دنیا است، افزود: تفکر ماهواره‌ای و غربی می‌خواهند که زن را تبدیل به یک کالا کنند که این اهانت به مادران و زنان است.
آیت الله حسینی در ادامه گفت: مقام حضرت زهرا (سلام الله علیها) مقام والای دارد و بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) جبرائیل بر فاطمه زهرا (س) نازل شد که این ارزش مقام زن را نشان می‌دهد و در این مسیر باید زن تعریف شود و زنان باید متوجه باشند که عده‌ای می‌خواهند این مقام را از زن‌ها بگیرند.

وی افزود: تفکر ماهواره‌ای و رسانه‌های شیطانی خط و مششان در این است که ولنگاری فکری و اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند و زن‌ها را در کف خیابان‌ها رها کنند و پاکدامنی را از زنان ما بگیرند.
 امام جمعه یاسوج در ادامه وجود مکان‌های تفریحی و ورزشی مناسب زنان را لازم دانست و گفت: باید پارک بانوان و ورزشگاه‌های متناسب با خانم‌ها و فضاهای تفریحی و ورزشی مناسب زنان در جامعه ایجاد شود و ما معتقد هستیم که این مکان‌ها ضرورت دارد.
وی با تاکید بر اینکه تفریح و ورزش مناسب برای زنان ضرورت دارد، تاکید کرد: زنان باید در این مکان‌های مناسب با آرامش و آسایش به تفریح و ورزش بپردازند.
 آیت الله حسینی در سخنان پایانی خود گفت: زائیدن صدام، ترامپ‌ها، بوش‌ها چه ارزش و فایده‌ای دارد، مادران باید امام خمینی (ره)، سردار سلیمانی و امام خامنه‌ای متولد  و تربیت کنند که در شأن و منزلت شیعه و جامعه ایرانی بشود. مادران ما باید ابن سیناها، خوارزمی‌ها، علامه مجلسی، خواجه نصیر طوسی و هزاران دانشمند و برجسته و خادم ملت و آبروی ملت تربیت کنند. 














کد مطلب: 443884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443884/جشن-میلاد-حضرت-زهرا-تجلیل-زنان-نمونه-کهگیلویه-بویراحمد-آیت-الله-حسینی-پوشش-مناسب-نیست-منشأ-ولنگاری-ها-فرهنگ-ماهواره-ای-زائیدن-ترامپ-ها-ارزش-ندارد-مادران-باید-سردار-سلیمانی-ها-تربیت-کنند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1