تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۳۸۲۴
مدیرکل استاندارد استان گفت؛

استانداردسازی تمام جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
استانداردسازی تمام جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از استانداردسازی و صدور تاییدیه استاندارد برای تمامی جایگاههای فعال عرضه سوخت CNG در این استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رحمتی با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای استاندارد، با استفاده از توان فنی شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و تشریک مساعی و تعامل ارزنده شرکت پخش فراورده های نفتی و شرکت گاز استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های CNG ، خوشبختانه وضعیت استاندرادسازی جایگاههای فعال استان مطلوب می باشد.
رحمتی در ادامه بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون ۲۴ جایگاه عرضه سوخت CNG فعال وجود دارد که تمامی این جایگاه ها دارای گواهی بازرسی معتبر استاندارد هستند.
وی افزود: بر اساس ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد، جایگاه‌های CNG قبل از شروع فعالیت و راه‌اندازی، با اعلام شرکت پخش فراورده های نفتی مورد بازرسی فنی شرکت‌های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد قرار می‌گیرند و در صورت رعایت نکات ایمنی و فنی، گواهی بازرسی استاندارد برای مدت یکسال برای جایگاه صادر می‌شود.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: جایگاه داران مکلف هستند یک ماه قبل از پایان اعتبار گواهینامه بازرسی، با مراجعه به سامانه جایگاه‌های CNG سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به ثبت درخواست بازرسی مجدد اقدام کنند در غیر این صورت ادامه فعالیت آن‌ها بدون تاییدیه مجوز استاندارد خلاف مقررات است و گاز آنها قطع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1