تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۴۳۸۱۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

تصفیه‌خانه آب یاسوج تا پایان سال وارد مدار می‌شود

۰
تصفیه‌خانه آب یاسوج تا پایان سال وارد مدار می‌شود
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تصفیه‌خانه اضطراری آب یاسوج تا پایان سال وارد مدار می‌شود، از آبرسانی به 184 روستای استان در قالب اعتبارات محرومیت‌زدایی با اعتبار 208 میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز "اسفندیار برخه" در جمع خبرنگاران از احداث تصفیه‌خانه شهر یاسوج به عنوان یک راهکار برای برون‌رفت از تنش آبی این شهر یاد کرد و گفت: سه سال پیش به منظور رفع تنش آبی شهر یاسوج کلنگ احداث تصفیه‌خانه به عنوان یک طرح  اضطراری بر زمین زده شد و هم‌اکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در دست اجرا قرار دارد.
وی با بیان اینکه در سال جاری برای این پروژه  11 میلیارد تومان تزریق شده است افزود: یاسوج برای بهبود پایداری آب به ۳٠ هزار متر مکعب مخزن ذخیره نیاز دارد.
برخه با بیان اینکه در سال  جاری در بخش اعتبارات عمرانی جهش دو برابری را شاهد بودیم افزود: مجموعاً از ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبارات مصوب، ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یعنی ۴۵ درصد تخصیص را دریافت کردیم.
برخه بیان کرد: در این مدت سه کیلومتر اصلاح شبکه، ۱۵ کیلومتر توسعه شبکه، ساخت 8500 متر مکعب مخزن، سه حلقه چاه و بهسازی ۱۴ چشمه را در سراسر نقاط استان اجرا کردیم.
وی گفت: در سال جاری از ردیف اعتبارات محرومیت‌زدایی آبرسانی به 184 روستای سطح استان با اعتبار 208 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه اعتبارات سفر رئیس جمهور از کل پروژه‌های استان دو پروژه شامل اصلاح آب شهر یاسوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان و اجرای طرح فاضلاب شهر چرام با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1