تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۴۳۴۲۳
در نشست هیئت رئیسه فدراسیون؛

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال شد

۰
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال شد
کبنا ؛با برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربیان دو رده ملی فوتسال مشخص شد.
به گزارش کبنا، در ماه‌های گذشته و به ویژه پس از اتمام جام جهانی فوتسال به میزبانی کشور لیتوانی، گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مطرح شده بود و در این بین موضوع قرارداد محمد ناظم‌الشریعه تا پایان سال 1400، مسئله‌ای بود که از آن به عنوان مانع انتخاب سرمربی جدید و تغییر در کادرفنی یاد می‌شد.
با این‌حال اخبار غیررسمی حاکی از رایزنی و گفتگوهای مستقیم شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی که در کسوت معاون کمیته فوتسال در زمان ریاست مهرداد سراجی فعالیت می‌کرد، بود.
روز گذشته هم خبر تازه‌ای منتشر شد که عزیزی‌خادم توافقات نهایی را با شمسایی داشته و با توجه به نظر مثبت پیشکسوتان فوتسال و البته در رأس آن‌ها حسین شمس که در کسوت مشاور فوتسالی رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند، او قرار است به عنوان سرمربی جدید در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی و برگزیده شود.

صبح امروز موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال در جلسه هیات‌رئیسه مطرح شد و با رأی اعضا، وحید شمسایی ستاره نامدار فوتسال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد؛ ضمن آن‌که در این جلسه، علی صانعی هم به عنوان سرمربی زیر 19 سال از هیات‌رئیسه رأی مثبت گرفت.
گفتنی است که شمسایی که در عرصه بازی قهرمانی‌های متوالی داشته و هم‌چنین توانسته 5 بار مرد سال آسیا شود؛ او در نقش سرمربی هم توانسته بود با تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی قهرمانی لیگ را تجربه کند و حالا در چالشی جدید، دومین گلزن برتر فوتسال جهان باید دید در نقش سرمربی تیم ملی چه عملکردی را خواهد داشت.
 محمد ناظم‌الشریعه از سال 1394 در کسوت سرمربی تیم ملی مشغول به کار بود و جام جهانی فوتسال 2016 به عنوان سومی با تیم ملی ایران رسید و در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2018 نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد؛ بعد از ناکامی در جام جهنای 2021 انتقادات از ناظم‌الشریعه بالا گرفت و سرانجام امروز از سمت خود کنار رفت.

 
مرجع : جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1