تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۳۲۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

فضای مجازی: آقایی شهردار دوگنبدان شد / شکوهی: دروغ محض است / شهامت: هفته آینده وزارت کشور نظرش را می‌دهد

۵
۲
فضای مجازی: آقایی شهردار دوگنبدان شد / شکوهی: دروغ محض است / شهامت: هفته آینده وزارت کشور نظرش را می‌دهد
کبنا ؛خبرها‌ در فضای مجازی از تائید حکم علی محمد آقایی به عنوان شهردار دوگنبدان از سوی وزارت کشور  خبر می‌دهند اما عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و غلامرضا شکوهی رئیس شورای اسلامی شهر گچساران نیز از رد این موضوع می‌گویند و تاکید می‌کنند که هنوز وزارت کشور در این رابطه هیچ مکاتبه‌ یا نامه رسمی با ما انجام نداده‌اند.
به گزارش کبنا، در فضای مجازی مطلب زیر منتشر و آمده بود که «بعد از کش و قوس فراوان تخصص علی محمد آقایی برای بار سوم از طرف وزارت کشور تأیید شد. گفتنی است که طی هفته‌های گذشته مخالفین آقایی در استوری های هماهنگ با شادی و سرور خبر از رد صلاحیت آقایی داده بودند. علیمراد جعفری از چهره‌های سیاسی شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک پیام اینستاگرامی وعده داده بود: خیانت خیانتکاران به خودشان باز می‌گردد!
 هفته گذشته نیز جواد شجاعی فر مسئول رسانه‌ای علیمراد جعفری در انتخابات ۱۴۰۰، در یک استوری خبر از تأیید قطعی آقایی طبق قانون داده بود. بعد از گمانه زنی‌های رد صلاحیت آقایی، پیمان علیپور عضو فعال شورای شهر نیز تهدید به افشاگری کرده بود!بنا بر این گزارش، آقایی که یک چهره‌های اصولگرا است که مسئولیت ستاد اقامه نماز را برعهده داشت، علی رغم اطلاع از تأیید صلاحیت قطعی خود، هفته گذشته طی یک نامه از عدم تمایل خود برای این سمت خبر داده بود که با مخالفت رئیس شورا همراه شد.برخی می‌گویند: آنچه مشخص است نیاز شهرداری دوگنبدان به وجود این شخص انقلابی، متخصص و پاکدست است.»
عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار داشت: هنوز هیچ خبری در خصوص تائید صلاحیت علی محمد آقایی برای شهرداری دوگنبدان به دست ما نرسیده است و وزارت کشور توضیح داده‌اند که هفته آینده نظرش را می‌دهد.
غلامرضا شکوهی رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز در این باره به کبنا نیوز، گفت: این موضوع که صلاحیت آقای آقایی از سوی وزارت کشور تائید شده است دروغ محض می‌باشد و همه حرف‌ها شایعه و بی‌اساس است.
وی تاکید کرد: هیچ نامه‌ی رسمی با شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این خصوص انجام نگرفته است. یقیناً در صورت صلاحیت آقای آقایی باید شورای شهر را در جریان می‌گذاشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: برخی‌ها با حاشیه‌سازی و بیان این حرف‌ها به دنبال اهداف خودشان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقیقت
United States
حق به حقدار رسید/ جعفری کار را تمام کرد

دوستانی که برا پرونده سازی در یاسوج و تهرانند دیگه برگردن، کار تمام شد
دوست
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شهری که سیاست‌زده شده.. باور کنید بعد از کنار رفتن از مسوولیت کنونی فقط تحت فشار وجدانی خود ماه‌ها تا سالها افسردگی مزمن مهمان شما خواهد بود.... آزاد باشید وآزاده
شورا باسابقه
Iran, Islamic Republic of
اگر شورای گچساران محکم روی مصوبه خودشان باشند هیچکس نمیتواند دخالت کند ولی متاسفانه بعضی علاوه که دای به اقای علیمحمد اقایی رای دادهاند گوششنوای حرف سیاسیون هستند که بیش از چند ماه است که شهر گچساران شهردار ندارد
دلسوزان نظام در گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر پیگیری مخلصانه اقای جعفری ودیگران نبودند وضعیت شهردار گچساران میکشید تا ماهای دیگر احسن ومرحبا بر این مردان دلسوز شهرمان ازجمله امام جمعه ووامام جمعه موقت وانجمنهای اسلامی و غیره
جانباز احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا حاج آقایی فردی مقتدر و کاردان می باشد و چه بهتر که وزارت کشور و استانداری با انتخاب شورای شهر که جناب آقایی را انتخاب نموده آند موافقت کنند و به رای مردم فهیم گچساران احترام بگذارند شاد زیست کنید سپاس جانباز احمدزاده
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1