تاریخ انتشار
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۷۹
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهر دهدشت سفر کرد

تقویت زیرساخت‌های ورزش در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است /فرازبام خاییز سفیر فرهنگی و ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
تقویت زیرساخت‌های ورزش در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است
کبنا ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاش بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد و زیرساخت‌های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.
به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 4 دی‌ماه 1400) آئین تجلیل از برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ها با حضور کشتی گیرانی از نه استان کشور در دهدشت و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه دهدشت، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی رقابت‌های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری که با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در سالن هفده شهریور دهدشت به مدت سه روز در حال برگزاری بود، دیشب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رقابت‌ها ورزش را امری ضروری و مهم در کنار تربیت و آموزش خواند و گفت: باید تلاش کنیم با بالا بردن سرانه ورزشی در استان و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش، جامعه‌ای سالم، با نشاط و عاری از هرگونه آسیب را بسازیم.
  سید جواد هاشمی ورزش را مهمترین، بهترین و کم هزینه‌ترین راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد.
  وی نگاه ویژه به مقوله ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین اولویت برشمرد و از متولیان امر ورزش خواست که همه تلاش خود را برای رفع کمبودها و تقویت پتانسیل‌ها به کار گیرند.
 هاشمی افزود: مسئولان از هیچ تلاشی برای رایزنی با مقامات کشوری در جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی دریغ نمی‌کنند و یقیناً این موضوع در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها ۱۶۰ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از ۹ استان کشور به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است این دور از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام،«شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان کهگیلویه از باشگاه فراز بام خاییز بازدید داشت.
وی در حاشیه این بازدید افتخارات این باشگاه فرهنگی و ورزشی را قابل تقدیر خواند و از کادر این باشگاه نیز تقدیر کرد.
سید جواد هاشمی گفت: فراز بام خاییز امروز به عنوان سفیری فرهنگی و ورزشی معرف ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما در تلاشیم تا اینگونه باشگاه‌ها و تیم‌ها را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهیم.










نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1