تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۲۳۳۷
در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت:

معاون استاندار: 9 دی بزرگترین حماسه دشمن‌شناسی بود

۱
معاون استاندار: 9 دی بزرگترین حماسه دشمن‌شناسی بود
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ بزرگترین حماسه بصیرت و مسئله وحدت بخشی به جامعه که پیچیده ترین فتنه دشمن را خنثی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (22 آذرماه 1400) سیدجواد هاشمی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت افزود: ۹ دی مناسبت بسیار بزرگ و ارزشمندی که مظهر خلق  حماسه اثر گذار مردمی و یک حرکت بزرگ دشمن شناسی بود.
وی اظهار داشت: حماسه ۹ دی حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جواب به طراحی توطئه بزرگ براندازی و هتک حرمت به ولایت و روز عاشورا و توهین به خیمه امام حسین(ع) از سوی دشمنان بود.
وی با بیان اینکه، دشمن شناسی بزرگترین آموزه و حرکت ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ بود، افزود: فتنه ۸۸، فتنه ای جدید بود که با هدف براندازی نظام کلید خورد و هزینه های سنگینی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، این فتنه تاریخی و نقشه شوم بدخواهان نظام با تدبیر رهبری و بصیرت و آگاهی مردم ایران شکست خورد تاکید کرد: باید به عمق واقعه توجه داشت و قدر حماسه مردمی را بدانیم.
وی با اشاره به اینکه، فتنه ۸۸، فتنه ای بزرگ که در آن کشته سازی کردند و آتش سوزی به راه انداختند، حرمت شکنی به ارزش های دین و حریم مردم به اوج خود رسید، تاکید کرد: باید به نسل های بعدی بگوییم و منتقل شود که دلسوزان نظام و انقلاب و مردم چه فتنه بزرگی را با هوشیاری و درایت، خاموش و خنثی کردند.
هاشمی ابراز داشت: باید عظمت این روز بزرگ گفته شود که هنگامی وفاداران به انقلاب، نظام و مردم آگاه ایران دریافتند کشور در مسیر فتنه قرار گرفته است، چگونه به پا خواستند و فتنه و فتنه گران و آنچه فراتر از یک آشوب بود را سرکوب کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: برای خنثی سازی توطئه بزرگ استکباری و ایادی آن مردم آگاه ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: حضور میلیونی با بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، در این حماسه باشکوه به عنوان حماسه عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود.
سیدجواد خاضع به تشریح برنامه های محوری دهه بصیرت در استان پرداخت و افزود: دهه بصیرت که از ۹ دی آغاز می شود تا ۱۹ دی ادامه دارد و با توجه به محدودیت های کرونایی در این دهه، برنامه های متنوعی از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی، هنری و رسانه ای ارائه می شود.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم گفت: دهه ولایت مناسبت های ارزشمند ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت زهرا(س) است که می طلبد مراسمات ترکیبی علاوه بر کمیت با کیفیت بالا برگزار شود.
حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی، زمینه اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی را جواب دندان شکن به فتنه گران ۸۸  در هتک حرمت ولایت، ماه محرم و روز عاشورا دانست و اظهار داشت: فتنه ۸۸ که اصل نظام، آرمان های امام راحل، انقلاب، ارزش ها و مظاهر دین را هدف گرفته بود، باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شد.
وی تاکید کرد: فتنه بزرگی که با درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم خنثی شد، می طلبد که همه نهادها به خصوص فرهنگی با برنامه های محتوایی و سازنده در تبیین آن همکاری کنند که فتنه گران چه دسیسه هایی در سر می پروراندند و آتش فتنه چه پیامدهای منفی و مخربی را برای مردم و کشورمان به دنبال داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1