کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انفجار در منزل مسکونی شهرستان دنا / مادر و فرزند در آتش سوختند ( + تصاویر )

14 آذر 1400 ساعت 23:26

 سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از انفجار منزل مسکونی در شهرستان دنا خبر داد و گفت: فرزند 25 ساله این خانواده دچار سوختگی 100 درصدی شده است.


  سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از انفجار منزل مسکونی در شهرستان دنا خبر داد و گفت: فرزند 25 ساله این خانواده دچار سوختگی 100 درصدی شده است.
 محمدامین نیکویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، در این رابطه، اظهار داشت: این حادثه که در روستای معصوم آباد کریک و بر اثر نشت گاز بخاری رخ داد، ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه به مرکز پیام (دیسپچ) اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی در ادامه افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دشت بازار و جاده‌ای پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند که بعد از ۱۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند و اقدامات اورژانسی شامل رگ گیری، مایع درمانی، پک و پانسمان سوختگی، مدیریت راه هوایی و اکسیژن درمانی مصدومان انجام شد و با مهارت پرسنل اورژانس ۱۱۵ در کمتر از ۲۵ دقیقه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحویل داده شدند.

سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه در این حادثه پسر جوان خانواده که حدود ۲۵ سال سن دارد دچار سوختگی ۱۰۰ درصد شده و حال عمومی وی نامطلوب و وخیم است.
نیکویی‌نژاد افزود: حال عمومی مادر مطلوب لست و دچار سوختگی جزئی شده هست.
وی ادامه داد: همچنین پدر خانواده متأثر از این حادثه دچار ناراحتی قلبی گردید که با اقدامات درمانی و حمایتی پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند.
سخنگوی اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان توصیه کرد که از مردم عزیز خواهش داریم با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در ساختمان‌ها و منازل مسکونی، نسبت به رعایت هشدارهای ایمنی نهایت جدیت و حساسیت را بخرج بدهند تا شاهد روی دادن حوادث ناگواری در این خصوص نباشیم.


کد مطلب: 442039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442039/انفجار-منزل-مسکونی-شهرستان-دنا-مادر-فرزند-آتش-سوختند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1