تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۴۱۷۹۶
کبنا گزارش می دهد

تاکید سرپرست شبکه بهداشت کهگیلویه بر اردوی جهادی به دیشموک

۰
تاکید سرپرست شبکه بهداشت کهگیلویه بر اردوی جهادی به دیشموک
کبنا ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برگزاری جلسه هماهنگی اردوی جهادی در مناطقی از بخش دیشموک با محوریت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دهدشت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: جلسه شهرستانی هماهنگی برگزاری اردوی جهادی در مناطقی از بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین ادارات شهرستانی مربوطه در محل دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.
دکتر تقوی اظهار داشت:  گفتگو های تخصصی در خصوص چگونگی اجرای برنامه، هماهنگی های پشتیبانی و اداری مرتبط و همچنین بررسی زمانبندی اجرای این اردوی جهددی از مهمترین محورهای مورد بحث و بررسی در این نشست بود.
وی بیان داشت: مقرر گردید در این اردوی سلامت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با حضور داوطلبین بسیج جامعه پزشکی و همچنین جمعی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با پشتیبانی و ارائه خدمات حمایتی مرتبط از طرف نهادهای حمایتی شهرستانی از جمله هلال احمر، بنیادشهید و امور ایثارگران و کمیته امداد جهت مناطقی از بخش دیشموک طی هفته های آتی اجرایی گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1