کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکام جدید در دانشگاه یاسوج انجام گرفت

تغییرات در دانشگاه یاسوج آغاز شد / دو انتصاب جدید

2 آذر 1400 ساعت 11:25

بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج که به تازگی با حضور معاون وزیر علوم جایگزین احمد عریان شده است، امروز ( 2 آذرماه 1400) تغییرات را در این دانشگاه آغاز کرده است.


بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج که به تازگی با حضور معاون وزیر علوم جایگزین احمد عریان شده است، امروز ( 2 آذرماه 1400) تغییرات را در این دانشگاه آغاز کرده است.
مشاور رییس و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه منصوب شد

به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، مشاور رییس و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه " منصوب شد.
برپایه این گزارش؛ "علی زرنگاریان" به عنوان "مشاور رییس و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه " منصوب شد.
در بخشی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال وبهره گیری از توانایی و مشاوره همه ارکان دانشگاه به ویژه اعضای هیات رئیسه نسبت به حسن انجام وظیفه و امور محوله در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، وزارت متبوع و سیاست‌های مورد نظر دانشگاه، اقدام نموده و موفق باشید.
پیش از این "رضا امیری فهلیانی " این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس جدید دانشگاه یاسوج: آقای دکتر عریان اینطور نیست که می فرمایید؛ 17 نفر از نمایندگان استان فارس تلاش کردند فرزند زجرکشیده استان کهگیلویه و بویراحمد را زمین بزنند / دکتر عریان: رفتار هیچ کدام از نمایندگان را تأیید نمی کنم

عکس: بهادر کرمی سرپرست جدید دانشگاه یاسوج

مشاور فرهنگی دانشگاه یاسوج منصوب شد
همچنین بهادر کرمی طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، مشاور فرهنگی دانشگاه منصوب شد.
برپایه این گزارش "دکتر منصور غریب پور" به عنوان "مشاور فرهنگی دانشگاه " منصوب شد.
در بخشی از این ابلاغ آمده است: امید است در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در تنظیم بخش فرهنگی برنامه راهبردی دانشگاه به کمک کارگروهی از متخصصین فرهنگی موفق و موید باشید.

 


کد مطلب: 441587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441587/تغییرات-دانشگاه-یاسوج-آغاز-دو-انتصاب-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1