کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سردار خرمدل در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

توصیه‌های فرمانده سپاه فتح به مدیران

30 آبان 1400 ساعت 16:14

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه با تفرقه هیچ کاری را نمی توان پیش برد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان با همدلی و وحدت می توانند کارها را جلو ببرند. مسئولان در این مدت همکاری و تلاش های خوبی برای پیشبرد امور جامعه داشته اند که از همه آنها تشکر می کنم.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه با تفرقه هیچ کاری را نمی توان پیش برد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان با همدلی و وحدت می توانند کارها را جلو ببرند. مسئولان در این مدت همکاری و تلاش های خوبی برای پیشبرد امور جامعه داشته اند که از همه آنها تشکر می کنم.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (یکشنبه 30 آبان ماه 1400) نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح و مدیران ارشد استان برگزار شد.
سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه با تفرق هیچ کاری را نمی توان پیش برد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان با همدلی و وحدت می توانند کارها را جلو ببرند. مسئولان در این مدت همکاری و تلاش های خوبی برای پیشبرد امور جامعه داشته اند که از همه آنها تشکر می کنم.
خرمدل با بیان اینکه «افتخار ما و شما این است که همه ما یک بسیجی هستیم» اظهار کرد: بیش از یک سوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیج سازماندهی شده اند که مایه فخر و مباهات است.
خرمدل با اظهار اینکه «روح فعالیت های بسیج این است که بسیج باید خدمتگذار مردم باشد» بیان کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» انتخاب شده و به معنای این است که بسیج از دل مردم ایجاد شده است. سند اعتلای بسیج از سوی رهبر انقلاب به سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده که باید به مدت 10 سال این سند را به سرانجام برسانیم.
روزشمار هفته بسیج
خرمدل افزود: روز یکشنبه «بسیج، علم و پژوهش»، روز دوشنبه «بسیج، عدالت و مبارزه با فساد»، روز سه شنبه « بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن»، روز چهارشنبه «بسیج و استقلال و آزادی»، روز پنجشنبه «بسیج و سبک زندگی»، روز جمعه «بسیج، معنویت و اخلاق» نامگذاری شده است.
وی افزود: همچنین روز چهارشنبه عزیزان بسیجی در سراسر کشور در مکان های مشخصی گرد هم خواهند آمد، فرماندهان نیز بصورت حضور در محضر رهبر انقلاب خواهند بود، و برنامه بصورت تلویزیونی و ویدئوکنفرانس با سراسر کشور جلسه خواهند داشت. روز جمعه نیز در مصلی های سراسر کشور بسیجیان جهت میثاق با ولایت حضور پیدا خواهند کرد که تجلی اقتدار بسیجیان خواهد بود.

توزیع 450 جهیزیه در هفته بسیج
خرمدل در خصوص اقدامات بسیج در هفته پیش رو گفت: طرح هایی را خواهیم داشت و اقداماتی را نیز انجام خواهیم داد، از جمله انشعابات گاز، ایجاد سرویس های بهداشتی، ساخت منازل کمیته امداد، تعهدات سپاه در سی سخت، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را خواهیم داشت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه «450 جهیزیه تقدیم مردم خواهیم کرد» گفت: ، از سال گذشته تاکنون 2100 جهیزیه در سطح استان توزیع کرده ایم. بیش از 650 منزل با مشارکت کمیته امداد ساخته شده و تحویل داده شده است.
وی با اشاره به اینکه «در خصوص آب شرب و آب کشاورزی، لوله کشی آب، اقدامات خوبی صورت گرفته است» گفت: در هفته گذشته جانشین فرمانده سپاه استان در مجلس حضور یافته و طرح های خوبی تقدیم شده، آقای قالیباف سفری را به استان خواهند داشت. گروهی را تشکیل داده اند که در حوزه آب و فاضلاب فعال شده اند و خدماتی داشته اند.
20 میلیاردتومان جهت خرید ماشین آلات سنگین در استان کهگیلویه و بویراحمد
خرمدل گفت: فعالیت دیگر بسیج، 20 میلیارد تومان برای ماشین آلاتی جهت کنترل سیلاب ها، حوادث غیرمترقبه، امداد و نجات درنظر گرفته شده و ماشین الات لازم کم کم وارد استان خواهند شد.
وی گفت: امسال کمک های معیشتی به شکل دیگری توزیع شده اند و در قالب وسایل کمک آموزشی، وسایل ورزشی و وسایل مورد نیاز دانش آموزان و مناطق محروم توزیع شده است.
خرمدل چند درخواست از دستگاه های اجرایی داشته و در ابن خصوص اظهار کرد: تقویت پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات، تقویت گروه های جهادی از جمله مواردی است که درخواست داریم مدنظر قرار بگیرند.
خرمدل با بیان اینکه در یک جنگ همه جانبه در مقابل دشمن هستیم، گفت: شک نکنید که ما دست برتر را داریم، اما به میزانی که دشمن احساس خطر و شکست می کند و رو به نابودی می روند، هجمه های خود را شبانه روزی و بیشتر می کنند. درخواست بنده این است که بصورت هفتگی جلسات کوتاهی در ادارات برگزار شود و اتفاقات استانی و کشور و جهان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد. درخواست چهارم بنده این است که یاد و راه شهدا را همواره زنده نگه داریم و این موجب می شود که ادارات ما بیمه و محفوظ بمانند.
 


کد مطلب: 441526

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441526/توصیه-های-فرمانده-سپاه-فتح-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1