کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

انتخاب «دکتر تقوی» فریادی برای سربلندی

30 آبان 1400 ساعت 15:51

متن پر از تناقص و اغراق آمیز شما نشان از ناآگاهی و عدم آشنایی شما با الفبای بهداشت و درمان دارد. گرچه گریزی نیز به سیاست زده اید و چنان ناشیانه و اغراق آمیز از نماینده تک دوره ای اسبق تعریف و تمجید کرده اید که حتی جناب اقای هاشمی نیز از این همه غلو لبخند تلخی بر لب خواهد نشاند. مطمئنا شما ارزش و معنی برخی از کلماتی که به شما دیکته شده بود و شما ناشیانه از آن استفاده کرده اید را نمی دانید.


متنی در پاسخ به مطلب «بازگشت عزت = عقب گرد» به شرح زیر به این پایگاه خبری ارسال شده است که در ادامه آن را می‌خوانید.
به گزارش کبنا، مرضیه السادات شرعی زاده در متنی نوشت: نویسنده محترمه متن بازگشت عزت= عقب گرد، متن پر از تناقص و اغراق آمیز شما نشان از ناآگاهی و عدم آشنایی شما با الفبای بهداشت و درمان دارد. گرچه گریزی نیز به سیاست زده‌اید و چنان ناشیانه و اغراق آمیز از نماینده تک دوره‌ای اسبق تعریف و تمجید کرده‌اید که حتی خودش نیز از این همه غلو لبخند تلخی بر لب خواهد نشاند. مطمئناً شما ارزش و معنی برخی از کلماتی که به شما دیکته شده بود و شما ناشیانه از آن استفاده کرده‌اید را نمی‌دانید. شاید هم با استفاده از کلماتی مانند مبتکر، طراح و ... دنبال طعنه زدن به نماینده سابق به دلیل آماده باش‌هایی بوده است که دوره قبل داده‌اند و این طرح‌ها در حالت آماده باش مسخ شده بودند. مردم قضات خوبی هستند. اما بی شک بهترین و منطقی‌ترین انتخاب برای سکان کشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه "دکتر حاج منصور تقوی" بوده است. کاش قبل از نوشتن به کلام مولی علی (ع) که می‌فرماید: لَو أنَّ العِبادَ حِینَ جَهِلوا وَقَفُوا لَم یکفُروا، و لَم یضِلّوا (اگر بندگان، به گاه ندانستن، [از اظهار نظر] باز می‌ایستادند، کافر و گمراه نمی‌شدند، توجه می‌کردید و آن را سرلوحه قلم خود قرار می‌دادید. صداقت در سبک زندگی و خاستگاه جریان فکری معین و مورد وفاق بودن در جریان انقلابی از ویژگی‌هایی است که دکتر تقوی را از بقیه مدیران گذشته شبکه درمان متمایز می‌کند. تحلیل‌ها در حوزه اندیشه و جریان شناسی و شناخت کاستی‌ها و اشکالات و راههای رفع و جهش اساسی از ویژگی مثبت ایشان است. در یک تحقیق کوچک از کادر درمان شبکه بهداشت ودرمان، درخشان‌ترین دوره مدیریت در شبکه بهداشت و درمان از منظر نظم حاکم، رضایت کارکنان، رضایت بیماران، زیباسازی و تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت و ... در دوران مدیریت قبلی دکتر حاج منصور تقوی بوده است. تحقیقات علم مدیریت نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که توسط مدیرانی اداره می‌شوند که دانش تخصصی دارند و البته مقتدر هستند، نسبت به شرکت‌هایی که مدیران معمولی دارند، از عملکرد بهتری برخوردار بوده‌اند. دوران مدیریت درخشان "دکتر حاج منصور تقوی" هنوز زبانزد کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه است (گرچه منکر زحمات و تلاشهای دیگر مدیران بعد از ایشان نیستم).. روحیه جهادی، تلاش‌های شبانه روزی، خستگی ناپذیری، آشنایی با کمبودهای زیر ساختی با - توجه به اینکه در این چند سال اکثر مناطق محروم و دور افتاده شهرستان‌های کهگیلویه را با گروه جهادی، بازدید کرده است. انتخاب دکتر تقوی انتخابی بسیار هوشمندانه و مدبرانه‌ای بوده است.
عزت گم شده‌ای که در ادواره قبل به یغما رفته بود دوباره در انتخاب دکتر حاج منصور تقوی تجلی پیدا کرده است. پیشنهادات جایگاهای بالاتر در مرکز استان و شهرستان برای دکتر تقوی وجود داشت که ایشان از پذیریش آن امتناع کردند. اما وقتی به ایشان تکلیف شد تا در راستای رفع محرومیت از مردم محروم کهگیلویه در زمینه درمان وارد کارزار شود.
علی رغم میل باطنی و به اصرار پذیرفتند، تا با مدیریت جهادی و بسیجی و کاهش محرومیت از مناطق کمتر برخوردار در حوزه مهم سلامت و درمان به مردم شهرستان کهگیلویه و شهرستانهای اطراف خدمت کند. متخصصین به دلایل مختلف می‌توانند مدیران خوبی در آن بخش باشند: آن‌ها می‌دانند چگونه باید شرایط مساعدی برای کارکنان کلیدی به وجود آورند، چون خودشان زمانی در این موقعیت بوده‌اند؛ هنگام تعیین استراتژی، تجربه و تمرکز کاری آنها بر صنعتی که فعالیت می‌کنند، بینش بزرگی ایجاد می‌کند و در نهایت تلاش می‌کنند استانداردها را ارتقا دهند، چون مدیرانی میانی را انتخاب می‌کنند که مثل خودشان کارآمد هستند.
پکلام آخر فریادی به بلندای خائیز برای سربلندی کهگیلویه نیاز است که با انتخاب دکتر حاج منصور تقوی این فریاد در کهگیلویه طنین افکند.


کد مطلب: 441429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441429/انتخاب-دکتر-تقوی-فریادی-سربلندی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1