تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۴۱۳۲۵
اندر احوال انتصاب دکتر تقوی به ریاست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

بازگشت عزت = عقب گرد

۹
۰
بازگشت عزت = عقب گرد
کبنا ؛صبا ساداتی - اگرچه دوران اقتدارش یادآور این ضرب المثل لری است که می‌گوید؛ «پیرمردی به ناگاه گفت: آخ تا قیومت. جوونی!!! کجایی که یادت بخیر. دور و اطرافش را نگاه کرد، وقتی کسی را ندید، سرش را تکان داد و یواشکی و با حسرت گفت: خودمونیم جوونی هم مالی نبودم.»
همین دیروز بود برخی‌ها که به دلیل انقضاء تاریخ مصرفشان خانه نشین شده بودند به فکر طرحی نو درافتادند؛ ((بازگشت عززززت...)
مدعی این شرح بی قافیه کسی نبود جز آنکه پس از 4 دوره نمایندگی و با تشخیص جسورانه و بجای شورای محترم نگهبان رد صلاحیت و از قطار انقلاب پیاده گردیده بود. علیرغم تلاش‌ها و لابی‌های بسیار گسترده، نتوانست اعاده حیثیت نموده و خود را باز یابد.
اما در دوره بعد؛ این بار دست رد مردم محکم‌تر از دمپایی که در حضور رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) دریافت کرده بود، به سینه‌اش خورد. و در دور نهم شکست خورد.
کینه توزی، انتقام جویی و کوتاه شدن دستشان از قدرت، ایشان را برآن داشت تا به لطایف الحیل و با درانداختن طرحی دگر و به کار گرفتن ابر و باد و مه و خورشید و فلک؛ شعار پر طمطراق بازگشت «عززززت» را طراحی و سر دهد.
سوء استفاده از باورهای دینی و اجتماعی و همچنین بهره گیری از اختلافات قومیتی و منطقه‌ای به خصوص برنگیختن رگ غیرتی برخی‌ها بنا بر اقوال متفاوت که مردم را اغوای تعصبات، فریب پُست بخشی. وسوسه‌ی موقعیت‌های اقتصادی. تهیج احساسات، نصایح تمایزطلبانه. تحریک قومیت‌ها و تحریف ارزش‌های قومی، تهدید و تطمیع، برانگیختن کینه‌هایی که قبلاً کاشته بود، کردند و به فکر منفعتی غیر از خدمت به مردم برآمدند.
از طرفی به کرات «بازگشت به عززززت کهگیلویه» را در تبلیغات انتخاباتی به معنای واقعی کلمه ترسیم و تعریف کرده بود به گونه‌ای که پس از این احوالات و در غبار و هیاهوی رسانه‌ای، امر بر مردم مشتبه گردید و در نهایت خادم مردم «حاج عدل هاشمی پور» مبتکر، طراح، زنده کننده و پیش برنده طرح‌های عظیم ملی از قبیل: محور پاتاوه- دهدشت و دیگر مسیرهای ارتباطی، پتروشیمی و دیگر طرح‌های صنعتی و معدنی، سد مارون 2 و دیگر سدها و پروژه‌های شرب و کشاورزی، نیروگاه سیکل ترکیبی، باند اضطراری، گازرسانی‌ها و ... برآن شد تا عطای نمایندگی را به لقایش ببخشد و توسعه، عمران، آبادانی و خدمتگزاری را در مناصب دیگر به منصه‌ی ظهور برساند.



اکنون که حائل‌ها از میان رفت، گرد و غبارها خوابید و روشنایی بر فضا حاکم گردید و با مشاهده‌ی پروژه‌های به کما رفته، انگشت حسرت مردم بر دهانشان هویدا شد. آه از نهان‌ها برآمده ولی پشیمانی دگر سودی ندارد....
اما آنچه که اکنون مردم از «بازگشت عزت» می‌بینند، چیزی جز بازگشت به ذلتِ گذشته و یا همان عقب گرد، نبوده و نمی‌باشد.
متأسفانه واژه‌ی عقب گرد آنگونه که با فرمان یک افسر نظامی با صدایی کاملاً محکم و رسا به نظامیانی که یک ارتشبد، سان می‌بیند، در حوزه سیاسی کهگیلویه نواخته شده است.
نمونه و مصداق بارز آن هت تریک یا همان مدیریت سه باره‌ی دکتر سید منصور تقوی بر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه است که خود میراث دار کاستی‌ها و عقب ماندگی‌های زیر ساختی و توسعه‌ای در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ است و یا تجلی این باور است که همه حیلت‌ها بکار گرفته شد تا «سیدمنصور تقوی» برای سومین و شاید آخرین بار کامروا گردد.
البته لطف دیگر این انتصاب آن است که مردم کهگیلویه بزرگ، پرده ششم از سریال «بی سرانجامی» را ببینند شاید عزتی که از مسیر به بیراهه رفته بود، به راهش باز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی یک نماینده سالهاست که نمایند می شود در کهگیلویه دهدشت وتوابع آن در تهران همه اموارت به نفع خود ومنافع شخصی با زد بنده درست می کند از دست استاندارد هم کاری برنماید در تهران نفوذ دارد
Iran, Islamic Republic of
عبدالهی و خودمونی هرچه باشه ،بهتر از ...
Iran, Islamic Republic of
عدل چه کرد ؟؟
شرعی زاده
Iran, Islamic Republic of
چرا جوابیه ای که فرستاد شد را نمی گذارید تا حقایق روشن شود
Romania
عدل و موحد دو روی یک سکه هستند ...نویسنده برای مردم قلم بزن....این بندبازی ها را دیگر مردم می فهمند...
خودم
Iran, Islamic Republic of
تا الان فکر می کردم سایت خبری بی طرفی هستید اما به جز دروغ گفتن کاری دیگر ندارید. چرا جوابیه را چاپ نمی کنید.
Iran, Islamic Republic of
عدل ذلت را برای کهگیلویه بوجود اورد به اوردن یک کانکس دل خوش کرده هزینه های مردم از دهدشت به تهران زیاد کرد باریختن اب توسط تانکر امور عشار مردم محرم را برای یک شب خدای چه اقدامی کرد موحد یک چهره سناخته شده است عدل وبزرگ برای همیشه از صحنه سیاسی محو شدند
سلامت.
Iran, Islamic Republic of
آمدن دکتر تقوی به شبکه بهداشت هیچگونه لطف و دستاوردی ندارد.و کاری است کاملا سیاسی.
ولی القاب و عناوینی هم که برای پیمانکار بزرگ حاج عدل هاشمی به کار بردین نه تنها به ایشان نمیچسبه بلکه از چند کیلومتری ایشان هم رد نمی‌شود.
اگر به قصد تملق نگفتین حتما معنی کلمات گفته شده رو نمیدونستیم.
سنگ بای خرابی و سیاسی کاری در شبکه بهداشت رو حاج هاشمی شما و نظام پرهیز و دکتر داوری بنیاد نهادند و چوبش را خوردند.

نگران نباشید موحد هم چوب سیاسی کاریش را در همین شبکه خواهد خورد.
شب دراز است..
سلامت
Iran, Islamic Republic of
در ضمن همین مردمی که گفتی دست رد به سینه موحد زدند در دوره بعد نیز دست رد به سینه عدل هاشمی زدند و عدل از سیری صحنه را ترک نکرد و بیرونش کردند.

و با جواب نه درشت و معنی دار مردم عطای نمایندگی را به لقایش بخشید
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1