تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۴۱۲۶۹
کبنا خبر می دهد؛

دیدار مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون سیاسی امنیتی استاندار

۲
۰
دیدار مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون سیاسی امنیتی استاندار
کبنا ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم حمایت از فعالیت های استاندارد برای بهره مندی جامعه از منافع آن تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد با سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های اداره کل استاندارد استان، عنوان کرد: بر این باور معتقدیم که برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های استاندارد به بهترین نحو ممکن، باید از تمامی اقدامات و فعالیت‌های قانونی استاندارد، نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم تا تمامی آحاد جامعه از منافع استانداردسازی بهره مند شوند.
وی با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره کل استاندارد باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر  واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و بازار عرضه استان، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم کند.
در ادامه این دیدار بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشریح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات قانونی استاندارد، گزارشی از فعالیت های این اداره کل در زمینه: بازرسی و نمونه‌برداری‌های انجام شده، آزمون نمونه ها توسط آزمایشگاه‌های همکار، بازرسی از واحدهای تولیدی، اجرای طرح طاها و بازرسی و نمونه برداری از محصولات سطح بازار عرضه، لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی، استانداردسازی جایگاه‌های cng، شهربازی‌ها و آسانسورها، آزمون صحت و سنجش نازل های سوخت مایع و آزمون دوره‌ای اوزان سبک و سنگین، ارائه کرد.
وی در پایان با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه استاندارد در استان، بر لزوم حمایت استانداری و فرمانداران شهرستان ها از فعالیت های قانونی این اداره‌کل تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه
اصلا این دیدار چه سنخیتی داره
Iran, Islamic Republic of
قطعا بعد از این دیدار دلار ارزان میشه و قیمت مرغ هم میاد پایین
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1