تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۴۱۰۷۹
عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد:

عملکرد دولت و مدیران را رصد می‌کنیم / وجود مدیران ولایی، جهادی، توانمند نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد است / چه کسانی عضو شورای وحدت اصولگرایان استان هستند؟

۰
عملکرد دولت و مدیران را رصد می‌کنیم / وجود مدیران ولایی، جهادی، توانمند نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد است / چه کسانی عضو شورای وحدت اصولگرایان استان هستند؟
کبنا ؛دیدار شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه (سه شنبه 18 آبان ماه 1400) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست سید علی محمد دانشی عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر اسبق آموزش و پرورش، اظهار داشت: در دوره پایانی دولت قبل، برخی از جبهه‌ها از جمله شانا و جمنا راه اندازی شد و نتیجه آن، مجلس انقلابی است که مشغول به کار هستند.
وی افزود: پس از راه اندازی این جبهه‌ها در کل کشور، برخی از سهم خواهی ها مطرح شد و مشکلات دیگری را ایجاد کرد.
دانشی بیان کرد: پس از آن نیروهای شاخص در کل کشور جمع شدند و ضرورت وحدت اعضای اصولگرایی را عنوان کردند. با محوریت اعضای روحانیت مبارز، بیش از 50 حزب و تشکل این دعوت را پذیرفتند.
عضو شورای وحدت اصولگرایان استان گفت: جامعه روحانیت مبارز تهران محور قرار گرفت و شورای وحدت کشور را متشکل از نمایندگان 50 حزب شناسنامه دار و اقشار مختلف از جمله بانوان و جوانان، دانشگاهیان شورای گسترده‌ای تشکیل داد.
دانشی در معرفی جامعه روحانیت اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارز کشور یک شورای عالی دارد که بیش از 40 نفر جمعیت دارد و فقط دو شخصیت دبیر این شورا آیت اله موحدی‌کرمانی و نائب رئیس آیت اله مجتهدشبستری‌ هستند. برای ایجاد جامعه روحانیت مبارز در استان‌ها تلاش‌هایی شد. متناظر با این شورا، جامعه روحانیت شهرستان‌ها هم تشکیل شد.
دانشی گفت: در استان ما، 5 نفر از علما به عنوان شورای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان هستند که با تأییدیه نماینده ولی فقیه در استان و با حکم آیت اله موحدی‌کرمانی منصوب می‌شوند. از اعضای این شورا، حجت الاسلام پناهی، حجت الاسلام شجاعی، حجت الاسلام خاضع هستند.
وی گفت: هیچ تشکلی در استان 5 روحانی را در محوریت خود ندارد. رکن دیگر این است که افراد تأثیرگذار مدخلیت داشته باشند. با نمایندگان مجلس فعلی و در ادوار گذشته نیز مذاکرات انجام شد و تشخیص دادند که نمایندگانی را به این شورا معرفی کنند.
وی گفت: آقای موسوی اطهر نماینده آقای موحد، آقای دانش نسب به عنوان نماینده آقای روشنفکر، آقای جلال فر نماینده آقای سیدناصر حسینی پور هستند.



وی با بیان اینکه «از ویژگی‌های منحصر به فرد این است که نماینده‌های ادوار گذشته در این تشکل نماینده دارند«، افزود: همچنین از نمایندگان ادوار گذشته، حجت الاسلام افتخاری به عنوان نماینده آقای هدایتخواه، آقای پرورش به عنوان نماینده آقای هاشمی پور هستند، آقای زاهدیان به عنوان نماینده آقای بزرگواری، آقای جعفری نماینده آقای جعفری هستند، آقای حسن زاده نماینده آقای زارعی هستند.
دانشی گفت: از بانوان خانم‌ها زهرا موسوی، خانم باقرپور، خانم گشتاسبی، خانم هرمزپور در این شورا حضور دارند. از جوانان آقایان ایمان شکیب خواه، آقای بنابن حضور دارند.
وی بیان کرد: آقای حجت الاسلام طاووسیان امام جمعه موقت دهدشت، رحمان فاضلی، دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد، آقای افضلی استاد دانشگاه در این شورا حضور دارند.
دانشی بیان کرد: تعدادی از این اعضا، نه فقط در این شورا، بلکه در تشکل‌های دیگر نیز شرف حضور دارند.
دانشی گفت: وظیفه احزاب رصد عقلانی، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه است. ما عملکرد دولت، مدیران، نمایندگان دولت را رصد می‌کنیم. باید از نگاه جمهوری اسلامی و دولت اسلامی که میانگین رأی ملت است باید حمایت کرد، ولی حمایت‌ها باید منوط به مسیر ولایی باشد. از تشکل‌ها انتظار داریم بر اساس گفتمان ولایی و ارزشی و داشتن برنامه مدون و جامع در همه ابعاد برای چشم انداز چندین ساله استان داشته باشند چرا که وجود مدیران ولایی، جهادی، توانمند نیاز استان است تا خدمات ماندگار به عنوان نیروی حزب اللهی داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1