تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۰۷۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

کم‌کاری مسئولان و تخلف اشکار برخی داوطلبین، مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های مرتبط با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های دولتی

۳۰
۹
کم‌کاری مسئولان و تخلف اشکار برخی داوطلبین، مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های مرتبط با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های دولتی
کبنا ؛۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام هشتمین آزمون فراگیر دولتی در حالی آغاز شد که چندین میلیون جوان تحصیل‌کرده‌ی بیکار و تشنه‌ی اشتغال، بدون درنگ به سایت سازمان سنجش مراجعه نمودند تا شانس خویش را برای برطرف کردن نیازهای اولیه زندگی‌شان، با اشتغال در یکی از دستگاه‌های دولتی امتحان کنند.
 روز بعد از ثبت نام، سازمان سنجش از اِعمال شرایط بومی‌گزینی بر اساس مصوبه ۱۶ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی خبر داد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان، داوطلبان را به ویرایش ثبت نام در ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه فراخواندند تا بر اساس متن مصوبه بومی‌گزینی مورخ ۹۹/۰۶/۱۶ مجلس شورای اسلامی که طرح اولیه آن در مجلس دهم در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ به تصویب رسید و به شورای نگهبان ارسال شد و شورای نگهبان در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با ذکر اشکالاتی آن را مغایر با بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی و تبعیض‌آمیز دانست و آن را جهت اصلاح شروط بومی بودن، به مجلس برگشت داد.
در مجلس یازدهم معروف به مجلس انقلابی، اصلاحاتی در مفاد قانون مذکور صورت گرفت و ده سال سکونت به موارد بومی بودن افراد اضافه گردید و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ قانون فوق تصویب و به شورای نگهبان ارسال گردید و شورای نگهبان در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ آن را تصویب کرد تا قانون بومی بودن افراد در استخدامی دستگاه‌های اجرایی فراگیر، به عنوان شرط لازم و کافی برای ماندگاری نیروها در شهرستان محل خدمت گردد. یکی از توجیهات این طرح غلبه احساسات بومی و منطقه‌ای برای جلوگیری از نقل و انتقال نیروهای استخدامی به دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها بود تا بعد از چند سال، پذیرفته شدگان به شهرستان و استان دیگری جابه‌جا نشوند.
 اما با وجود اینکه چنین قانونی، تاثیری بر ماندگاری نیروها نخواهد داشت و حتی در تصویب چنین قانونی، اشتباهات اساسی صورت گرفته که می‌توان به نجومی بودن و غیر عادلانهدبودن ضریب ۱.۴۰ برای افراد بومی شهرستان‌های غیر مرکز، آن‌هم با شرط تولد یا سکونت به مدت ده سال اشاره کرد. اما به فرموده مقام معظم رهبری قانون با تمام عیوبش بهتر از بی قانونی‌ست.
 فارغ از اشتباهات آشکار و مغایر با بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی، متأسفانه عده‌ای از داوطلبان تعمدی یا سهواً بدون اینکه شرایط بومی فلان شهرستان را داشته باشند با انتخاب گزینه بومی در هنگام ویرایش ثبت نام، از ضریب نجومی ۱.۴۰ درصد بهره برده‌اند ضریبی که این توانایی را دارد داوطلبی را از رتبه‌های خیلی پایین مثلاً ۷۰ یا حتی ۱۷۰ و پایین‌تر در آزمون کتبی به یکباره به رتبه ۱ آزمون کتبی برساند و با تخلف یا اشتباهات سهوی دستگاهای مربوطه از فیلترهای مختلف به ویژه استانداری عبور کرده و برای مصاحبه معرفی شده‌اند و اتفاقاً همین افراد در نهایت به عنوان شخص پذیرفته شده معرفی شده‌اند و اما بعد از اعلام اسامی نهایی از طریق سنجش، برخی داوطلبین کنار گذاشته شده از مصاحبه متوجه شده‌اند افراد پذیرفته شده در مرحله نهایی با تخلف از سهمیه بومی استفاده کرده‌اند.
در طول این مدت که استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حجم انبوهی از اعتراض‌های داوطلبان در حوزه‌های مختلف به ویژه در شهرستان‌های مارگون و دنا  روبه رو شده به جای پاسخگویی به نهادهای نظارتی مبنی بر کاهلی این مجموعه و تخلف آشکار داوطلبین در تهیه مدارک غیر واقع برای بومی بودن، هنوز بعد از چنین ماه تکلیف نهایی این آزمون مشخص نشده‌است.
 حال انتظار می‌رود دستگاههای نظارتی و قضایی و مجموعه وزارت کشور (استانداری کهگیلویه و بویراحمد) بنا به دلایل زیر، هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای ابطال مصاحبه‌ها و دعوت مجدد از داوطلبان سه برابر ظرفیت را انجام داده و با متخلفان با قاطعیت و بدون ملاحظه‌کاری برخورد کنند.

 ۱_ متأسفانه داوطلبانی که سهوی یا تعمدی چنین خطایی را مرتکب شده‌اند و تیک بومی بودن را در هنگام ویرایش ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند ادعا دارند ما نمی‌دانستیم مارگون در تقسیمات جدید از بویراحمد جدا و برای همین بومی مارگون را انتخاب کرده‌ایم، این افراد غافل از این هستند اگر مارگون جز بویراحمد بود که به دلیل شهرستان مرکز بودن ضریبی افزایشی به آن تعلق نمی‌گرفت و وقتی به دنبال استفاده از ضریب ۱.۴، بومی بودن را انتخاب کرده‌اند یعنی مطمئن بوده‌اند مارگون به یک شهرستان مستقل تبدیل شده و جدا از شهرستان مرکز یعنی بویراحمد است برای همین به مارگون ضریب تعلق می‌گیرد.
 در ضمن اگر به فرض این ادعا درست باشد و مارگون بخشی از بویراحمد تلقی شود و این اثبات گردد نمرات پذیرفته شدگان که بر ضریب ۱.۴ تقسیم شده‌است باید کسر گردد. یعنی ضریبی که در نمره کتبی ضرب می‌گردد نمره ۱ می‌باشد نه ۱.۴!
 ۲_ حالا جای سئوال است داوطلبانی که سهمیه بومی مارگون یا مثلاً شهرستان دنا را انتخاب کرده‌اند در ارائه مدارک نامه استشهاد یا گواهی مربوط به کدام منطقه را تحویل استانداری داده‌اند؟ محل سکونت خود؟ یا از مارگون و دنا تهیه کرده‌اند؟ اگر از مارگون و دنا مدارکی دال بر بومی بودن خود تهیه کرده‌اند:
 الف_ چه کسانی به این افراد با تخلف گواهی و استشهاد بومی بودن ارائه داده‌اند؟
 ب_ مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه نقشی در بررسی مدارک داشته و چگونه این موارد تخلف را متوجه نشده‌اند؟
 ج_ چگونه می‌شود داوطلبانی که ادعا کرده‌اند ما بومی گزینی را به خیال اینکه مارگون جز بویراحمد است انتخاب کرده‌اند، برای استعلام و گواهی به مارگون و دنا مراجعه کرده‌اند؟
 اگر مارگون را جزئی از بویراحمد می‌دانستند چرا استعلامی از محل زندگی خویش مثلاً در کاکان یا دشتروم ارائه نداده‌اند؟
 د_ چنین تخلفی کاملاً مشخص می‌کند داوطلبان شاید سهوی بومی بودن را انتخاب کرده باشند و باید کنار زده می‌شدند، اما با تخلف تعمدی و جعل مدارک به دنبال پرونده‌سازی و اثبات بومی بودن بوده‌اند.
 ۳_ تخلف برخی داوطلبان غیر بومی شهرستان مارگون و برخی شهرستان‌های دیگر همانند شهرستان دنا و حضور در مصاحبه با کسب نمرات بالا حاصل از ضریب نجومی بومی‌گزینی در مرحله اول، باعث گردیده بسیاری از داوطلبان دعوت به مصاحبه را برای هر گونه تلاش جهت کسب موفقیت در مصاحبه ناامید کنند و فضای رقابت سالم را برای رقابتی عادلانه از بین ببرد. یعنی وقتی نفر سوم اختلاف ۶ امتیازی با نفر اول داشته نسبت به موفقیت با مصاحبه ناامید می‌گردد.
 ۴_اگر این افراد چنین تخلفاتی مرتکب نمی‌شدند و برخی داوطلبان که متأسفانه در مرحله اول از آنان نامی برده نشد طبق قانون سه برابر ظرفیت، به مصاحبه دعوت می‌شدند احتمال داشت مثلاً در آزمونی که یک نفر اعلام نیاز شده بود و ۳ نفر دعوت به مصاحبه شده‌اند و امروز مشخص شده نفر اول تخلفی مرتکب، نفر چهارم یا پنجم و نفرات بعدی که شرایط نفر سومی را با حذف نفر متخلف اول داشته باشد و به مصاحبه دعوت شود و پذیرفته شده نهایی گردد. اما تخلف افراد و استفاده از سهمیه بومی، فرصت را از دیگر افراد به ناحق گرفته است.
 ۵_ امروز این شائبه برای مردم و داوطلبین به وجود آمده، که وقتی در ردیف‌های شغلی اینگونه کم کاری و تخلف تعمدی یا سهوی صورت گرفته و تعداد زیادی از پذیرفته شدگان بدون اینکه بومی شهرستان‌ها به ویژه مارگون باشند از فیلترهای متعدد عبور کرده‌اند و از سهمیه بومی و ضریب نجومی ۱.۴۰ بهره برده‌اند در مراحل مصاحبه نیز چنین افرادی احتمالاً توانسته‌اند کار بسیار راحت‌تری برای اعمال نفوذ و تخلف داشته باشند یا در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، اگر ما فرض را بر تخلف سهوی مسئولان ذیربط بگذاریم چنین افراد مسئولی در برگزاری مصاحبه نیز سهواً اشتباهات زیادی داشته‌اند. و این مورد در صورت عدم برگزاری مجدد مصاحبه این چند ردیف شغلی، به اعتماد امروز مردم و داوطلبین به نظام جمهوری اسلامی به شدت ضربه خواهد زد.
  در پایان طبق قانون و شرع و در راستاری سیاست‌ها و ادعای دولت سیزدهم برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تخلفات، یک راه بیشتر پیش روی نهادهای نظارتی وجود ندارد و آنهم این است چون در دفترچه ثبت‌نام نسبت به برخورد با داوطلبان متخلف مواردی ذکر نشده افراد متخلف از آزمون کنار گذشته شوند اما با متخلفان در دستگاه‌های اجرایی برخورد اساسی گردد و مصاحبه ردیف‌های شغلی که چنین اتفاقاتی دران ردیف‌ها رخ داده به صورت کامل باطل گردد و مجدد مطابق با قانون و سه برابر ظرفیت از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه گردد. تا در یک محیط برابر به رقابت بپردازند. در غیر اینصورت به مردم، انقلاب، شهدا خیانت اشکار گردیده و تاوان سختی از طریق نظام هستی، در انتظار مسببان و مسئولان مربوطه خواهد بود.

کبنا نیوز این گزارش را تا تحقق عدالت و حق داوطلبینی که در فرایند قانونی امتیازهای لازم را کسب کرده‌اند، دنبال خواهد کرد. همچنین به مسئولان پیشنهاد می‌دهد، متقاضیان که با مدارک نادرست و غیرواقعی قصد فریب نهادهای ذی صلاح تایید صلاحیت‌ها را داشتند، از گردونه جذب حذف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دولت سیزدهم
Iran, Islamic Republic of
ابطال مصاحبه ودعوت مجدد از افراد برای مصاحبه به درستی تنها راه اجرای عدالت هست
عارفی
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
خدا قوت به نویسنده متن.
ما به عنوان یکی از داوطلبان این آزمون از شهرستان مارگون از شما انتظار داریم ان شاءالله تا تحقق حق این موضوع رو پیگیری نمائید.
استانداری
آموزش_و_پرورش
نماینده_بویراحمد_دنا_مارگون
مجید
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شما که همه ابعاد این مسئله را به درستی و با جزئیات کامل بیان نموده ای
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
بومی گزینی واقعا ظلم اشکار هست . کاش عدالت بر قرار شود
Movahedi
Iran, Islamic Republic of
لطفا قبل از دست به قلم شدن یه سری تحقیقات هم از وضعیت آزمون و مصاحبه و قبول شدگان انجام بدین تا بلکه اخبار معتبرتری رو نشر بدین.. جهت اطلاع خبرگزاری کبنا: ۵۴ شغل محل قبولی داریم تو استانداری که از ۵۴ شغل محل بیش از ۴۵ شغل محل بدون مشکل هست و تعداد شغل محل های مشکل دار که تعدادشون ب نسبت خیلی پایینه هم ( مثل قبولی های شهرستان مارگون) هنوز توسط استانداری استان حتی دعوت به گزینش نشدن چه برسه به مشغول به کار شدن. و خود استانداری ۴ ماهه که با تحقیقات و نامه نگاری هایی که داره در پی مشخص کردن وضعیت این چند نفر هست.. پس خواهشا قبل از این که بخواین همه چی رو زیر سوال ببرین یه سری تحقیقات انجام بدین عزیزان دست به قلم🌹.. ومکروا ومکرالله و الله خیرالماکرین...
sezar
Iran, Islamic Republic of
ترسو اشغال وقتی وزارت اطلاعات شکایت کردیم ازتاونوقت میفهمی باید خبر دروغ بزاری یا ن
Iran, Islamic Republic of
شما به چه حقی به خودت اجازه میدی بگی کل فرایند مصاحبه باید کنسل بشه و دوباره مصاحبه گرفته بشه؟ شما به چه حقی بدون اطلاع از روند کار و زیر و بم آن یک دستگاه اجرایی را زیر سوال میبری؟! یکی از بهترین، منظم ترین، دقیق ترین و عادلانه تریم مصاحبه های استخدامی تاریخ استانداری ک ب همین مصاحبه استخدانی ازمون فراگیر هشتم بوده است. 54 نیرو جذب شده که در این میان تعداد اندک در حد انگشتان یک دست مشکل بومی داشتند که هیچ کدام از این افراد هنوز به گزینش دعوت نشده اند و تا الان یکی از آنها حذف و نفر دوم جایگزین گردید و بقیه هم اگر حق با آنها باشد به حقشان خواهد رسید. در راستای رسالتتان که بیان حق و حقیقت است این خبر کذب را پاک کنید وگرنه در اسرع وقت از طریق اداره اطلاعات پیگیر خواهم شد. یا علی.
بلاتکلیف
Iran, Islamic Republic of
استانداری کاملا طبق قانون عمل کرده این قانون بومی بودنه که مشکل داره مثلا من محل صدور شناسنامه جاییه که قبول شدم ولی محل تولدم به علت نبود زایشگاه یکی از شهرهای استان بوده مشکل از کسایی که سواد نداشتن قانون رو نوشتن با تشکر
Iran, Islamic Republic of
بی سواد نیازی به انجام مصاحبه مجدد نیست. اگر کسی که که قبول نهایی شده مشخص شود که بونی نیست خذف گردیده و نفر بعدی جایگزین می شود
استخدامی
Iran, Islamic Republic of
تخلف کاملا اشکاره

طرف میگه نمیدونستم‌مارگون جدا شده

یا در بررسی مدارک مسئولان استاتداری نمیدونستن

و عجیبترین قسمت داستان اینه طرف نمره کتبیش ۲۵شده بعد با سهمیه شده ۳۳ و قبول شده

حال میگه من فکر کردم مارگون جز بویراحمد تیک بومی رو زدم


اگر مارگون جز بویراحمد محسوب بشه که ضریب شهرستان مرکز ۱ هست یعنی فقط نمره کتبی در نظر گرفته میشه


حالا نمره کتبی شما ۲۵ هست نه ۳۳
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بدون شک تو خود استانداری عده ای این افراد رو کمک ک‌ردن یا بررسی درستی نکردن برا بومی بودن
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه تکرار خواهد شد

منتهی افراد متخلف کنار گذاشته میشن

و مجدد سه برابر ظرفیت ر دعوت مبکنن مصاحبه
دنا
Iran, Islamic Republic of
ادم با چه امیدی باید ازمون بده وقتی اینهمه تخلف کردن
Iran, Islamic Republic of
درست میشه انشالله
دار مکافات
Iran, Islamic Republic of
حق این جوونای بدبخت خوردن نداره

اه ناله این جووونا شما رو میگیره

دنیا دار مکافاته

بنده کاره ای باشم مجدد مصاحبه میگیرم
کارمند نااگاه
Iran, Islamic Republic of
درود .....عالی بود.....کاش یکی همین مطلبو برا کارکنان استانداری بخونه.....یه دلیل های مسخره ای میاوردن خودشون ...نق میدادن به متخلفین
محمد طاحا
Iran, Islamic Republic of
استاندار جدید قطعا پیگیری میکنن و باطل میکنن مصاحبه ها رو
ارامش
Iran, Islamic Republic of
بخدا بزنشو با اینهمه تخلف
ناناشماس
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه تو مصاحبه ها چه کارها نکردند.....وقتی یه غیر بومی به راحتی میره بالا ...هر اتفاقی ممکنه رخ داده باشه
روزگار
Iran, Islamic Republic of
و خدایی که در همین نزدیکیست
به زودی برای خانواده خائنین دسه کچک خواهد کرد
شک نکنید
منتظر باشید

خیلیا توی این استان خیانت کردند

الان خانوادهاشون رو ببینید
Iran, Islamic Republic of
دستگاههای نظارتی * ....
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
اگر چه این ازمونها &سوری هست. ولی تا حالا بویراحمد به سفلی و اولیا تقسیم بندی بود و همه یکی حساب میشد ولی الان دیگه برای یه استخدامی به جان هم افتادیم که شهرستان مارگون و بویراحمد مرکزی جدا از هم هستن. اگر این قوانین برای همیشه باشه هم بسیار عالی هست که تمام استخدامی ها بر اساس بومی شهرستان باشد و کسی تخلف نکنه که حق بقیه ضایع بشه چون تو این موارد متاسفانه تخلف و تقلب بسیار زیاد هست.
لر
Iran, Islamic Republic of
من در این آزمون نمره اول آزمون کتبی بودم. اما استانداری کهگیلویه و بویراحمد نفر سوم را قبول کرد
من
Iran, Islamic Republic of
ما هم سال 98ازمون دادیم هنوز دارن حقمونو میخورن قسمت امور شهری استانداری به وضوح حق خوری کردن هنوز پیگیرشیم بزودی ما هم رسانه ایش میکنیم و ابروی تک تکشونو با اسم میبریم خدا لعنتشون کنه حروم خورهای حق مردم خور
قاصدک
Iran, Islamic Republic of
باسلام و ادب
کاش معیارشون گزینش نخبه ها باشه نه بومی و غیر بومی!!
ط
Iran, Islamic Republic of
واقعا
شهر ما همدان چند ساله استخدام ا.پ نداره
شهرستان هاش داره
ما حق استفاده از بومی را نداریم
جمعیت شرکت کننده در مرکز استان زیاده قطعا رقابت سختره
اما اگر شهرستان بودم وبومی باهمون رتبه قبول میشدم
یک نفر با همون رتبه من تو شهرستان قبول شده
از داوطلبین ازمون
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
ن و القلم و مایسطرون
همکار عزیز، رسالت و جایگاه خبرنگاری از مهمترین مصادیق شفافیت سازی و نیاز مبرم تمامی جوامع هست، اما هر کسی بخواهد قلم بزند ابتدا باید علم و آگاهی کامل نسبت به موضوعی کسب کند بعد اشاعه خبر کند، این قلم و این شیوه نگارش بیشتر از اینکه مطالبه گری و یا روشن شدن حقیقتی که خود اظهرالمن الشمس باید باشد این حس به خواننده القا میکند که انگار منافع شخصی یا فردی در زیر لایه های پایینی این خبر است، محض اطلاع شما و مخاطبین این خبر
1. تمامی مراحل مصاحبه استانداری ضبط شده و استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برترین استانها در برگزازی مصاحبه در کشور شد
2. هنوز هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پذیرش پ مصاحبه افرادی که شائبه بومی بودنشون محل تردید است انجام نشد
3. تمامی نامه نگاری و مستندات در این خصوص به وزارت کشور انجام شد
4. تعداد کد رشته هایی که مشکل داشتند محدود و در حد3/4 نفر از شهرستان مارگون.. هستند در حالیکه ازمون برای جذب54 نفر بوده است.
5. شما را به تقوا دعوت میکنم. که در رعایت نگارش یک تنه به قضاوت نروید، وظیفه شما اطلاع رسانی است نه قضاوت کردن و حکم دادن.
من الله توفیق
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا.عرض سلام ودرود خدمت مخاطبان عزیز بویژه سایت کبنا.از سردبیر این سایت تقاضامندم وخواهش دارم دررابطه باآزمون استخدامی فرزندان شهید وجانبازان ۷۰٪ نیز تحقیق وگزارش بعمل آورد،چونکه دادگاه عمومی ومنابع طبیعی استان تعدادی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی را رد کرده است،ازشما خواهش میکنم که این لطف رادرحق جامعه ایثارگری بکنید وگزارشی جهت شفاف سازی این موضوع تهیه وتنظیم بفرمائید.باتشکر از فعالیت وزحمات شما.
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق آبروی زهرای اطهر خونه کسانی که به ناحق و از روی رابطه و نه ضابطه باعث بکارگیری نیرو در شهرستان مارگون از جمله ادارات راه و شهرسازی و درمانگاه شده اند نیست و نابود بگردان
حق طلبان
Romania
با سلام و درود خدمت هم استانی های عزیز،متاسفانه در فرایند مصاحبه استخدامی های وزارت کشور جهت بکارگیری در فرمانداری‌ ها و بخشداری های استان ک_ب کاملا افراطی و با نگاه رابطه گرایی و نه حق و بارعلمی اقدام به برگزاری مصاحبه ها کردند که قطعا دود این اقدامات عوام گرایانه به چشم کسانی خواهد رفت که دامنه آن ملی و کشوری خواهد بود، پس تا وقت هست هنوز بساط جولانگاه پارتی بازی را هرچه زودتر جمع کنید و مصاحبه ها را با ظرفیت ۳نفر مجدد برگزار کنید وگرنه نمی گذاریم آب خوش از گلوی مفسدان پایین برود!
نشئه درد

نشئه درد

به اجبار پدرم ازدواج کردم و به اجبار همسرم مواد مصرف کردم، اما به‌خاطر فرزندانم پاک شدم ...
برجام در دسترس؟

برجام در دسترس؟

«ایران و آمریکا به میز مذاکرات بازخواهند گشت»؛ خبری که دیروز جوزپ بورل در نشست خبری خود ...
نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

بهتر است از برگزار‌كنندگان تشكر كنيد كه چشم‌ها را به اين واقعيت‌ها آشنا كردند. جلوگيري ...
1