تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۴۰۶۱۰

تقدیر و تشکر فرماندار و امام جمعه بهمئی از دادستان این شهرستان + جزئیات 

۰
تقدیر و تشکر فرماندار و امام جمعه بهمئی از دادستان این شهرستان + جزئیات 
کبنا ؛امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی در صحبت‌هایی از دادستان این شهرستان تقدیر و تشکر ویژه کردند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمدیوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: هرکسی قادر به این نیست که در این جایگاه قرار بگیرد و بین غنی و فقیر و مردم قضاوت کند.
 وی در ادامه افزود: رسالت انبیا بعد از توحید عدالت است، قطعاً بر بستر عدالت همه خوبی‌ها تحقق پیدا می‌کند وهر حکومتی ک در ابعاد عدالت موفق است در دیگر موضوعات موفق خواهد بود.
 حجت الاسلام افروغی اظهار داشت: شهرستان بهمی از نظر امنیت و جرائم در خیلی از موضوعات سفید است، مثلاً در بحث جرائم سازمان یافته، و یا در بحث خودکشی‌ها که موفق شدیم آن را متوقف کنیم و دیگر شاهد آن نیستیم.
وی بیان کرد: شهرستان بهمئی به یمن و برکت لطف خدا و روحیه دین داری مردم و تلاش مسئولان به خصوص دستگاه قضا توانست به امنیت خوبی در سطح استان برسد.
 افروغی در ادامه گفت: می‌طلبد همه مردم و مسئولین با عضو شدن در دستگاه قضا به قوه قضائیه کمک کنند و تلاش کنیم مشکلت و معضلات مردم حل و یا کاهش پیدا کند.
امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: دادستان شهرستان بهمئی ظرافت دقیق و اندیشمندانه دارد و به شدت امورات شهرستان را پیگیری و رصد می کنند و افزود: با حمایت های همه جانبه دادستان جوان، دلسوز، انقلابی و  مطالبه گر که جلسات خوبی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد و خیلی اثر گذار بود
وی آقای حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی را فردی مدیر،لایق و شایسته دانست
حجت الاسلام افروغی ادامه داد: از حضور پر رنگ و اثر گذار دادستان جوان، انقلابی، مطالبه، دلسوز و  پیگیر مشکلات مردم و ادارات در شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر ویژه میکنم 
 امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص مرزهای شهرستان بهمئی گفت: مرز شهرستان بهمئی با خوزستان و کهگلویه و حتی لنده مشخص نشده، و این بسیار مشکل آفرین شده است و دچار تعارضات زیادی هستیم.
 وی در خصوص مبارزه با اسلحه در شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه در بحث مبارزه با اسلحه‌ها آمار کشته‌ها با اسلحه مجاز، بیشتر از اسلحه غیر مجاز است و این یک معضل بزرگ است.
 خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی اظهار داشت: در خصوص مبارزه با اسلحه‌های غیر مجاز، همایش‌های خوبی با حمایت‌های دستگاه قضایی در شهرستان برگزار شد، اما می‌طلبد همه شهرستان‌ها و شهرهای هم جوار شهرستان بهمئی با برگزاری جلسات و مدیریت، به جد پیگیر موضوع سلاح گرم شویم، تا شاهد بازدارندگی کاهش معضلات آن شویم.
 در ادامه حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر نگین تاجی و تقدیر برای انتخاب جوان‌ها در این پست بسیار مهم و اعتماد به آنها  گفت: ما شاهد امنیت خوبی در شهرستان بهمئی هستیم اما این امنیت شکننده است، و دلیل بحث قومی بودن این شهرستان است.
سنائی افزود: با حمایت های دادستان همایش های خوبی در سطح شهرستان با موضوع های مختلف (پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با ارازل اوباش) برگزار شد.
وی بیان کرد: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه از دادستان مردمی و پرتلاش شهرستان بهمئی داشته باشیم که تاکنون بالاترین همکاری و تعامل  را با ما و بقیه نهادها داشته‌اند
سنائی در پایان ادامه داد: راه حل اصلی جلوگیری از این شکنندگی، تعامل و رفتار خوب با مردم و ریش سفیدان و متنفذین این شهرستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1