تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۴۰۵۵۲
کبناگزارش می دهد

تغییرات مدیریتی چرام و بازارداغ گمانه زنی ها/بررسی تغییرات مدیریتی در چرام +اسامی

۴
۰
تغییرات مدیریتی چرام و بازارداغ گمانه زنی ها/بررسی تغییرات مدیریتی در چرام +اسامی
کبنا ؛تغییرات مدیریتی ادارات شهرستان چرام بزودی آغاز می شود.
 
به گزارش کبنا ؛این روزها با تغییر دولت و انتخاب وزرا هواداران دولت اصولگرا و مردم منتظر تغییرات سریع و فوری در ادارات و مدیریت استان ها و شهرستان ها می باشند.
در شهرستان چرام که یکی از سیاسی ترین و در عین حال بی‌بهره ترین شهرستان ها از مناصب مدیریتی در سطح استان است حامیان نماینده و دولت به شدت در حال تکاپو برای تغییر مدیران هستن اما علیرغم هماهنگی دولت و نماینده مردم در مجلس هنوز تغییرات خاصی رخ نداده است.
 
در گمانه زنی ها در محافل سیاسی و اجتماعی خبر از تغییرات ‌ و افراد جایگزین و مدیران آینده شهرستان چرام به گوش می رسد ,که جهت اطلاع مخاطبین به آنها می پردازیم.
 
اولین اولویت مردم در چرام برای تغییرات ؛فرمانداری این شهرستان است.
 
از سید رضا غلامی اهل سوق بخشدار سابق چاروسا و کارشناس حوزه سیاسی امنیتی استانداری ،
شمس الله حسن پور رئیس اسبق فنی و حرفه ای کهگیلویه بزرگ و کارشناس کنونی سازمان برنامه بودجه استان،
نیکروز دومین فرماندار چرام ،
ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه ،خردمند مسئول حراست فعلی فرمانداری چرام، ولی سعادت نشان کارشناس عمرانی فرمانداری چرام به عنوان گزینه های جدی برای سکانداری فرمانداری چرام نام می برند.
 
البته تغییر فرمانداران در شرایط فعلی با انتصاب معاون سیاسی استانداری شتاب بیشتری می گیرد 
 
مهمترین اداره بعداز فرمانداری چرام و شاید مهم تر از فرمانداری به لحاظ جمعیت کارکنان و نفوذ در میان مردم آموزش و‌پرورش می باشد.
 
گزینه های مطرح شده برای مدیریت آموزش و‌پرورش چرام عبارتند از حاج نعمتی از معاونین موفق پرورشی ؛حاج دبیقی معاون سابق آموزش و پرورش چرام  آ.پ چرام ؛مهدی مزارع فرهنگی و استاد دانشگاه؛ دکتر حمیدی ؛کرامت حیدری و فتاح از کارشناسان آموزش و پرورش استان ؛دکتر عابدکیش و کاووس جانی پور معاون فعلی آموزش و پرورش چرام می باشند که البته رقابت سختی میان نیروهای موحد در چرام برای بدست گرفتن این منصب مهم وجود دارد.
ضمن اینکه از مسعود مرادی و عباس خانی به عنوان گزینه های پیشنهادی معاون پرورشی و بهروز سبزی زاده و دکترجمشیدی به عنوان گزینه محتمل معاون توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش چرام نام برده می شود.
 
شبکه بهداشت و درمان چرام که این روزها با روزهای سیاه کرونایی در چرام دست و پنجه نرم می کند و شرایط سختی در شهرستان حاکم است یکی از اولویت های تغییر مدیریت است.
 
از دکترکیارش پاداش ؛ محمود مرادی و اقبال پناه بعنوان گزینه های جدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان چرام نام برده می شود.البته موسی اکبریان  یکی از چهره‌های اصلاح طلب حامی موحد در انتخابات گذشته از شانس های مسلم شبکه بهداشت و درمان چرام می باشد که محبوبیت زیادی بین کارکنان و نیروهای سیاسی دارد .
 
خارج شدن پروژه بیمارستان چرام از رکود و‌ سرعت در تکمیل بیمارستان چرام و‌تجهیز آن یکی از مطالبات بحق مردم چرام در حوزه بهداشت و درمان است.
 
در تغییر مدیریت شرکت گاز شهرستان چرام از مهندس روح الله عزیزی ؛ حبیب فلاحت و سعید مهران وفرج الله  ارکیان و بهنام باقریان از کارمندان شرکت گاز چرام به عنوان گزینه های مهم با توجه به حمایت این دو از موحد در انتخابات و همچنین تجربه آنها در شرکت گاز می توان اشاره کرد.
 
مدیریت مهم جهادکشاورزی با توجه به وضعیت شهرستان چرام از دیگر گزینه های تغییر نامبرده می شود. که با توجه به بازنشستگی صفرپور تغییر این مدیریت زودتر از بقیه به گوش می رسد.
 
مهم‌ترین گزینه مدیریت جهادکشاورزی چرام مهندس زریر علیزاده که دارای سوابق معاون جهادکشاورزی چرام و از کارشناسان جهادکشاورزی استان می باشد.
 
 
شرکت توزیع برق چرام که مدت زیادی است با سرپرستی باقراصل اداره می شود. و از داریوش حسینی معاون مشترکین و عطا عوض زاده و احمدی بعنوان گزینه های جدی و‌بومی مدیریت برق چرام نام برده می شود.
 
بخشدار مرکزی چرام یکی دیگر از گزینه تغییر است که از ولی سعادت نشان و‌ علیزاده آرند می توان به عنوان گزینه های جایگزین سید الیاس افسردیر از شفاف ترین نیروی های اصلاح طلب دولت تدبیر و امید نام برد.
 
برای بخشداری سرفاریاب هم می توان از طاعتی کارشناس این بخشداری و یا گزینه خارج از شهرستان برای آن متصور شد.
 
از بهزیستی خبر می رسد که عزیز راکبی به زودی صندلی مدیریتی خود را به صادقیان معاون بهزیستی چرام می سپارد و صادقیان مدیر این نهاد حمایتی می شود.
در دیگر نهاد حمایتی یعنی کمیته امداد. امام (ره)زمزمه هایی مبنی تغییر کریمی مدیر فعلی به گوش می رسد و از بادپر ومصطفایی از کارکنان کمیته چرام به عنوان مدیر جدید این نهاد نام برده می شود.
اما در بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام هم شنیده ها حاکی از تغییر مدیریتی و احتمال انتصاب پراهام و فیض الله سرداری و رسول باقریان برای مدیریت بنیاد. شهید و امور ایثارگران چرام می باشد.

​​​​​​اما دامپزشکی چرام هم خبر از تغییر مدیریت و انتصاب دو تن از کارکنان این اداره بگوش می رسد
 
 
بعداز انتصاب مهندس دردانه بعنوان مدیر راهداری شهرستان چرام در دیگر اداره حوزه راه و شهرسازی برای جایگزینی خشنود در راه و شهرسازی نام مسعود راستا مطرح می باشد.
 
در برخی ادارات تک نفره چرام هنوز خبر خاصی و گزینه ای مطرح نشده است .
 
تغییرات مدیریتی در کشور ما و به تبع آن در استان و شهرستان ها با تغییر دولت ها امری طبیعی است اما میطلبد برای چینش نیروها از مدیرانی استفاده شود که هم انگیزه و توان کافی برای مدیریت داشته باشند و قدرت بیان و چانه زنی از مدیران بالادست و نماینده مردم و هم اینکه به جریان فکری و مردم وفادار باشند چرا که یکی از نقاط ضعف دولت تدبیر و امید بحث چینش برخی نیروها در مدیریت ارشد شهرستان ها بود که نه توان کافی برای پیگیری امور داشتند و نه مقبولیت مردمی و سیاسی داشتند که مجموعه این عوامل باعث شد که شهرستان چرام نسبت به بقیه شهرستان ها از قافله توسعه و پیشرفت عقب بماند هر چند نیاز هست نیروهای سیاسی همه تمرکز خود را در شهرستان خلاصه نکنند و با افق بالاتری از دولت و نماینده مردم در مجلس پیگیر انتصاب فرزندان چرام در مناصب مدیریتی استانی و کشوری باشند.
 
در روزها و هفته های آینده باید منتظر ماند که کدام ادارات در اولویت تغییر دولت جدید و نماینده و نیروهای سیاسی می باشد .
استاندار محترم و معاون سیاسی وی با بررسی شرایط شهرستان چرام نسبت به انتخاب یک فرماندار کاردان و پیگیر و دلسوز می توانند به نابسامانی های موجود دراین شهرستان خاتمه دهند..
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ترب من ای گپل نی
راوی
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آخ بخت مردم. بدبخت
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای حمیدی ۳۳ سال خدمت میکنند، حتی یک روز سابقه مدیریت ندارد و از اصلاح طلبان ناب میباشند و از حامیان آقای روحانی بودند
آقای جمشیدی و کرامت حیدری هیچ سابقه مدیریتی نداشته و از حامیان روحانی و اصلاح طلب میباشند.. آقای حیدری در دولت روحانی میگفت چرا به من پست نمیدید من از روحانی حمایت کردم
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1