تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۴۰۴۲۴
نامه وارده

18 ماه خدمات جهادی غلامیان در شبکه بهداشت و درمان گچساران/ سید ناصر برسر دو راهی، گفتمان حاج قاسم یا گفتمان لیدرهای سیاسی؟!

۴
۲
18 ماه خدمات جهادی غلامیان در شبکه بهداشت و درمان گچساران/ سید ناصر برسر دو راهی، گفتمان حاج قاسم یا گفتمان لیدرهای سیاسی؟!
کبنا ؛باید گفت دکتر آرین غلامیان در سخت ترین و حساس ترین دوران شبکه بهداشت و درمان ( بحران جهانی ویروس کشنده کرونا،نبود، کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی بواسطه تحریم های ظالمانه، نبود نماینده منتخب مردم در مجلس) مدیریت بهداشت و درمان گچساران را برعهده گرفت.

اما غلامیان جوان باانگیزه و فوق العاده پرانرژی با تلاش شبانه روزی به همراه  تیم معاونین جوان وپای کارش توانسته است عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته باشد.
غلامیان در ابتداء در نبود نماینده با تلاش و پیگیری های دلسوزانه و مستمرو تعامل خوب با علوم پزشکی استان، باعث شد که مسئولان بهداشتی و درمانی استان نگاه ویژه ای به شهرستان گچساران داشته باشند.
آمارنرمال و قابل قبول تزریق واکسن در شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستان های استان، کاهش میزان مرگ و میر کرونایی در شهرستان گچساران  با توجه به شرایط حساس و موقعیتی این شهرستان (گچساران قطب کارگری  که از سرتاسر ایران  در پروژه های پتروشیمی، سد چم شیر، اکتشافات نفت، شرکت بهره برداری نفت و گاز و.......مشغول بکار بوده که یکی از عوامل مهم شیوع و انتقال بیماری کرونا بوده است)، تحرک بخشی به تمام واحدهای بهداشت و درمان از جمله عملکرد قابل تحسین غلامیان در بهداشت و درمان  می باشد.

راه اندازی و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران، افتتاح خانه های بهداشت روستاهای چهاربیشه، آروَ، آبشیرین اورژانس باباکلان، اختصاص دستگاه های جدید سی تی اسکن، رادیولوژی، رادیوگرافی به بیمارستان های گچساران، راه اندازی تیم سیار واکسیناسیون (تزریق واکسن بازاریان، معلولین، کارافتادگان،حوزه علمیه و کمپ های اعتیاد) از دیگر اقدامات و تلاش های آرین غلامیان در حوزه بهداشت و درمان گچساران می باشد.
خیلی ها اعتقاد دارند که مدیریت آرین غلامیان نمونه بارز یک مدیرجوان جهادی، میدانی، عمل گرا می باشد.
متاسفانه  ودر کمال تعجب چندی است که زمزمه تغییراحتمالی مدیریت توانمند شبکه بهداشت و درمان و معاونین جوان پای کارش از طرف لیدرهای سیاسی و سهم خواهان از نماینده در این شرایط  و موقعیت حساس ( پیک جدید شیوع کرونا، تزریق واکسن)  به گوش می رسد.
البته این در حالی است که سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بارها عنوان کرده  و همچنیبن به مردم قول داده است که معیار سنجش مدیران شهرستان «  گفتمان حاج قاسم سلیمانی است نه خط و باند و جناح سیاسی و قومیت گرایی و .... »


با این توصیف باید منتظر ماند و دید که سرنوشت تیم مدیریتی جوان،پرتلاش، میدانی، جهادی و دلسوز شبکه بهداشت و درمان در این شرایط سخت کرونایی(در آستانه پیک ششم کرونا) چه می شود؟
آیا حسینی پور به شعار، قول، وعده و گفته ها خود و از همه مهمتر گفتمان حاج قاسم پایبند خواهد بود یا اسیر گفتمان لیدرهای سیاسی و سهم خواهان خواهد شد؟
البته در پایان باید به یک نکته ظریف و بسیار مهم اشاره کرد که در این شرایط بسیار سخت و حساس و بحرانی،  هرگونه حواشی و برهم زدن آرامش برای تیم مدیریتی  توانمندغلامیان و همکارانش قطعا ضربات و خسارت جبران ناپذیری به سلامت جامعه  و شهروندان خواهد زد.

مهدی علیزاده
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چطور درمان تاجگردون این حرفها رو نمیزدین جمع کنین کاسه کوزتون
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم واسه نماینده بدون اینکه خودش بتونه تصمیم بگیره جوان پر انرژی مانند دکتر غلامیان رابر کنار کرد البته باید بدونه که خودش واسه همیشه از دل طرفداراش برکنار کرد
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده نتونه خودش تصمیم بگیره به درد ما نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
حیف اینهمه زحمتی که دکتر غلامیان عزیزمون کشید...
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1