تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۳۹۸۹۳
در پیامی؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است

۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی با اقتدار انتظامی نهادی برخاسته از متن مردم است که نقش برجسته و بی بدیلی را در تامین امنیت عمومی، اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه و همچنین زمینه سازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمد زاده، با انتشار پیامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه و خاضعانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.
وی افزود: بدون شک موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران که در جهان زبانزد عام و خاص هست، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهمیم و  سبزپوشان سپید دلی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت و شرف این مرز و بوم صیانت می کنند.
احمد زاده تصریح کرد: مشارکت هوشمندانه و عزتمندانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی از سوی دیگر، ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است .
وی بیان کرد:  باید به این مهم نیز پرداخت که در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان ما، نیروی انتظامی سهم عمده ای در مقابله و مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک داشته و از همه تجهیزات و امکانات در کنار سایر دستگاهها و نهادها برای مهار این ویروس و حفظ سلامت مردم به کار بسته که بر خود فرض می دانم از تلاشهای شبانه روزی این نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ امنیت و آرامش امروز استان دلاورخیز و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد مرهون رشادتها، فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و عزتمند  امنیتی ، نظامی و انتظامی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه همه جانبه و تولید و امنیت سرمایه گذاری پایدار در استان مهیا ساخته است.
وی در خاتمه پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت همه فرماندهان،پرسنل و سربازان وظیفه و همه کادر این نیرو در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: از خدمات و جانفشانی های همه این عزیزان قدردانی می نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1