تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۳۹۸۷۱
صبح امروز طی مراسمی صورت گرفت:

تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید انتظامی شهرستان لنده

۰
تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید انتظامی شهرستان لنده
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان لنده با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزارشد.
به گزارش کبنا از لنده؛ سرگرد فرزین جمشیدی در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده، من تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: به مدت ۳ سال در این شهرستان خادم مردم بوده و باتوکل به خدا و همراهی مردم آگاه  تحول قابل چشمگیری در راستای  امنیت فراگیر صورت گرفت.
وی عنوان کرد: راه اندازی پاسگاه انتظامی بخش موگرمون و دایر کردن شعبه حوزه نظام وظیفه در شهرستان لنده و تخصصی کردن پلیس های تخصصی از  مهمترین اقدامات کاری بود که در مدت زمان سه سال خدمت به مردم در این شهرستان صورت گرفته است.
جمشیدی  بیان کرد: نمی خواهم  که گزارش کار ارائه دهم زیرا  قضاوت  را به دست مردم شریف لنده می سپاریم که بیشترین همکاری را در راستای ارتفای شاخص های امنیت فراگیر صورت گرفته است.
"تورج رزمجو"، فرماندار شهرستان لنده در ادامه این مراسم، گفت: امنیت و آرامش و سلامتی امروز را مدیون سبز پوشان نیروی انتظامی هستیم که به صورت شبانه روز برای حفظ آسایش مردم تلاش می کنند هستیم.
وی افزود: سابقه مدنیت و سبقه شهری لنده در گذشته به گونه ای بود که اولین مرکز اعزام نیرو به سربازی و حوزه نظام وظیفه بود که همین امر نشان از سابقه تاریخی این شهرستان است.
رزمجو تصریح کرد: شهرستان لنده جز شهرستان های با امنیت در استان است که این امنیت مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و همه نیروهای امنیتی و انتظامی است که با حمایت قوه قضائیه شکل گرفته است.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل، امام جمعه شهرستان لنده با اشاره استفاده بهینه از مناسبت های مذهبی در راستای کسب معرفت و سلوک بندگی بتوانیم نهایت بهره لازم را ببریم گفت برای ترویج مکتب سعادت بخش انبیا الهی باید گام های اساسی برداشت و باید برای تعالی اندیشه جامعه گام برداشت.
وی اظهارکرد: یکی از مهم ترین وظایف سنگین نیروی انتظامی جدیت در نظم و امنیت در کنار  مردمی بودن است که  خوشبختانه مجموعه فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان لنده این امر مهم را تحقق بخشیدند و مردم نیز قدردان زحمات های آنها هستند.
محمودی اصل با اشاره به اینکه امیدواریم فرمانده جدید نیز در راستای اجرای عدالت اجتماعی و خدمت رسانی نیز بیستر شود، تصریح کرد: راه اندازی پلیس+١٠یکی از مهمترین نیازمندی ها و دغدغه مردم شهرستان است که امیدواریم مجموعه انتظامی استان این مهم را اجرایی کنند.
همچنین مراد مرادی پور، مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: فرماندهی و مدیریت مهمترین اصل در پیشبرد اهداف ماموریتی سازمانی است. تعامل و همکاری خوب نیروی انتظامی با مجموعه بنیاد علوی در راستای اجرای ماموریت های مختلف قابل تحسین بوده است که پیگیری های مصرانه وی باعث می شد تا نتایج خوبی برای این منطقه انتظامی اجرایی شود.
گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات سرگرد فرزین جمشیدی تقدیر و سرهنگ محمود عدالت پرور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان لنده معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1