کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین تکریم و معارفه استانداران استان؛

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد: با نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم

6 مهر 1400 ساعت 15:31

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از استاندار سابق که خالصانه در دوره کرونایی و در زلزله سی سخت تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.


نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از استاندار سابق که خالصانه در دوره کرونایی و در زلزله سی سخت تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (6 مهرماه 1400) در آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیدنصیر حسینی افزود: برای آقای احمدزاده استاندار جدید آرزوی موفقیت را دارم، استان ظرفیت های خوب و ارزشمندی دارد که باید پیگیری شوند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، خدمات ارزشمندی در این استان اجرا شد، در عرصه های مختلف، پایبندی مردم استان به انقلاب نشان داده شده است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: کشور ما سالهای متمادی 8 ساله در مقابل قدرت های دنیا، متحمل جنگ شد، وقتی امام خمینی ره گفت ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت، برخی ها تعجب می کردند، ولی اتفاق افتاد و این قدرت ها در مقابل قدرت ایران به زانو درآمدند.
وی اظهار کرد: زیرساخت های بسیار خوبی در استان ما وجود دارد، علارغم پیشرفت های زیادی که در استان ایجاد شده ولی با نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.


کد مطلب: 439532

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439532/نماینده-ولی-فقیه-استان-کهگیلویه-بویراحمد-نقطه-مطلوب-هنوز-فاصله-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1