تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۳۹۳۹۸
آگهی و تبلیغات /

سئو خارجی چیست؟ این روش سئو دارای چه تکنینک هایی است؟

۰
سئو خارجی چیست؟ این روش سئو دارای چه تکنینک هایی است؟
کبنا ؛ گرایش اکثر سرمایه گذاران و بیزینس ­من ­ها به کسب و کار های اینترنتی در سال های اخیر سبب شده تا به دنبال راهی برای دیده شدن در بین رقبا و کسب بازدید و مخاطب بیشتر از دیگر سایت ها باشند. این رقابت شدید برای کسب بازدید و بالا رفتن بازده، سبب گشته تا صاحبان سایت هزینه های بسیار زیادی برای گرفتن بازدید بیشتر انجام دهند به طوری که این افراد برای رسیدن به نتایج اول و بالا رفتن بازده سایت خود، چندین میلیون هزینه می کنند. اصلی ترین راه برای افزایش بازدید و بالا رفتن کیفیت سایت سئو می باشد. سئو انواع مختلفی دارد که یکی از اصلی ترین آن سئو خارجی می باشد که نقش بسیار زیادی در بالا رفتن بازدید سایت دارد.
سئو ی خارجی چیست؟
یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی سئو است. این بخش از ضروری ترین قسمت های هر سایتی است و هر صاحب سایتی در اولین اقدام یک متخصص سئو برای سایت خود استخدام می کند که بتواند در رقابت با سایر رقبا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. سئو به چند دسته تقسیم می شود و انواع متنوعی دارد. چند مورد از مهم ترین انواع سئو ، سئو خارجی ، سئو داخلی و سئو کلاه سیاه ، سئوی کلاه سفید و ... است. اما می توان گفت که سئو ی خارجی پر اهمیت ترین بخش محسوب می شود و اکثر صاحبان سایت بیشتر تمرکز خود را بر روی این بخش از سئو قرار می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://seokar.com/seo
 دلیل این که تمرکز را بیشتر بر این دسته از سئو می گذارند، این می باشد که سئو خارجی تاثیر مستقیمی بر افزایش بازدید و بازده سایت دارد، به همین دلیل از انواع دیگر ضروری تر می باشد. سئو خارجی به یک سری ترفند و تکنیک هایی گفته می شود که باعث بهینه سازی موتور های جستجو می شود، مثل فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... . به دلیل اهمیت بیش تر این سئو در بازدید سایت شما و در نهایت افزایش فروش یا سود بیش تر شما ، هزینه های این نمونه از سئو از سئوی داخلی بیش تر می باشد .
نقش سئو و سئوی خارجی در سایت
سئو اساسی ترین بخش سایت می باشد. از زمانی که گرایش به سایت ها برای کسب و کار و فروش بسیار زیاد شد، اهمیت سئو هم بسیار بالا رفت. زیرا تا قبل از آن تعداد سایت ها کم بود، جذب مخاطب و بازدید راحت تر بود به همین دلیل سئو نقش کم رنگ تری داشت. اما از زمانی که تعداد سایت ها افزایش یافت باعث شد تا رقابت بسیار زیاد شود و افراد به دنبال راهی برای پیشی گرفتن از رقبای خود باشند. به همین دلیل سعی کردند تا علاوه بر آن که از طریق محتوای درون سایت خود اقدام به جذب مشتری نمایند ، از دیگر سایت ها و در واقع از خارج سایت هم مشتری و بازدید کننده جذب کنند. در نهایت متوجه شدند بازدید کنندگانی که از سایر سایت ها به سایت آن ها می آیند ، تاثیر بسیار بیش تری برای بالا بردن رتبه ی آن ها نسبت به مشتریان درون سایتی دارند و به همین دلیل سعی کردند به سئوی خارجی بیش تر اهمیت دهند.
 این که در نتایج اول گوگل سایت شما نمایش داده شود، منجر به این موضوع می شود که احتمال کلیک کردن افراد بر روی سایت شما بسیار بالا تر برود و بتوانید بازدید بیشتری کسب نمایید و به همان نسبت سود شما از فروش و ... بیش تر خواهد بود. به همین دلیل است که هزینه ی انجام سئوی خارجی بیش تر از سئوی داخلی است و نیاز به مهارت و تخصص بیش تری برای آن وجود دارد.
مزایای استفاده از سئوی خارجی :
اگر در استفاده از سئوی خارجی مردد هستید بهتر است تا با مزایای آن آشنا شوید و شک و تردید خود را کنار بگذارید . در زیر بخشی از مزایای سئوی خارجی را برای شما بیان نموده ایم :
  • رسیدن به نتایج اول گوگل با استفاده از سئوی خارجی
    شانس بیشتر برای کلیک شدن روی سایت شما از طریق دیگر سایت ها ، خواه کلیک کردن بر روی یک مطلب باشد یا عکس یا ...
    بالا رفتن مخاطبان و بازدید های روزانه ی سایت شما
    افزایش اعتماد مخاطب به دلیل بالا بودن رتبه ی شما
    احتمال فروش بیشتر به خاطر بازده و بازدید بالا و در نهایت سود بیش تر شما از طریق سایتتان
تکنیک هایی که در سئوی خارجی به کار می روند:
  1. سایت ها و شبکه های اجتماعی : هر ورودی که سایت شما از این شبکه ها بگیرد به عنوان یک امتیاز برای شما محسوب می گردد. این شبکه ها شامل اینستاگرام، توییتر و ... می باشد.
    تولید محتوا: محتوا از مهم ترین بخش یک سایت است که بایستی بر اساس اصول سئو نوشته شود تا امتیازی برای شما محسوب شود.
    بازاریابی محتوا: شما می توانید محتوای خود را با ذکر نام سایتتان در دیگر سایت ها منتشر کنید و از این طریق بازدید کننده جذب نمایید.
    بازاریابی فروم و انجمن ها: در این تکنیک می توانید فروم های مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و در آن به سوالات مطرح شده پاسخ دهید.
    ثبت نام در موتور های جستجو: مدت زمان بسیاری طول می کشد تا موتورهای جستجو شما را بشناسند اما می توانید خود در آن ها ثبت نام نمایید تا شما را مورد پیمایش قرار دهند.
    ثبت نام در دایرکتوری ها: یکی از تکنیک های سئو خارجی محسوب می گردد که بستگی به بازخورد صحیح از دایرکتوری دارد.
    بوکمارک کردن: برای این تکنیک می توانید آخرین پست از صفحه ی خود را در سایت های بوکمارک قرار دهید.
    لینک طعمه: اگر می خواهید مطالب کپی از سایت دیگران در سایت خود قرار دهید بایستی یک لینک از منبع اصلی در آن قرار دهید تا دچار جریمه ی گوگل نشوید.
    به اشتراک گذاری عکس: اگر در سایت خود محصولی را به فروش می گذارید می توانید در سایت های به اشتراک گذاری عکس، آن را منتشر کنید تا از آن طریق ورودی به سایت خود داشته باشید.
    بازاریابی ویدئو: برای ویدئو های شما نیز سایت های مرتبطی وجود دارند که با انتشار ویدئو در آن ها می توانید مخاطب جذب نمایید.
از دیگر تکنیک های سئوی خارجی بررسی و نقد کسب و کار، لیست محلی، ثبت مقاله های نوشته شده ، شبکه های فروش آنلاین و پاسخ به سوالات می باشد که می توانید با استفاده از آن ها مخاطب های بسیاری برای خود جذب نمایید.
نتیجه گیری
در این مقاله سعی کردیم تا از مفهوم سئو خارجی، تکنیک ها و مزایای آن سخن بگوییم تا به شما بگوییم که استفاده از سئوی خارجی چه تاثیری در افزایش رتبه ی سایت شما دارد.
منبع:
https://seokar.com
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1