تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۹۲
کبنانیوز؛

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

۰
پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
کبنا ؛سردار "کیقباد مصطفایی"فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم غیور استان تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم؛ ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس یادآور مظلومیت و در عین حال ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش و دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ زرین انقلاب اسلامی افزودند.
رزمندگان جبهه های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ نابرابر تمام وجود خود را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب، دین مبین اسلام، عزت، شرف و موجودیت کیان اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و در ظل رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام امت (ره)حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به حیرت و تحسین برانگیخت.
یادآوری خاطرات فداکاری ها، جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.
در زمان حاضر نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن بشمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
 اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان،ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1