تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۸۶۶
در جلسه ستاد بازسازی شهر سی‌سخت؛

حاجی‌زاده خواستار رفع نواقص در ساخت و ساز‌های «سی سخت» شد / دستور معاون عمرانی به بنیاد مسکن

۱
۰
دستور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بنیاد مسکن
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر دقت در ساخت و ساز‌ها گفت: ساخت و ساز‌ها با دقت بیشتر اجرا شده تا منازل مقاوم ساخته و تحویل مردم داده شود.
به گزارش کبنا نیوز، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد بازسازی شهر سی‌سخت با تاکید بر دقت در ساخت و ساز‌ها گفت: ساخت و ساز‌ها با دقت بیشتر اجرا شده تا منازل مقاوم ساخته و تحویل مردم داده شود.
حاجی‌زاده خواستار رفع نواقص در ساخت و ساز‌ها شد و افزود: بنیاد مسکن باید قبل از شروع فصل سرما واحد‌های مسکونی در دست ساخت را تکمیل و به مردم تحویل دهد.
وی خواستار تسریع در بازسازی و تعیمرات مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت شد و اضافه کرد: باید زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان دنا که بر اثر زلزله تخریب شدند نیز بازسازی شوند.
معاون عمرانی استاندار در ادامه از صبر و همکاری مردم تشکر کرد و ادامه داد: با مدیریت استاندار و سایر مدیران شهرستانی و سایر نهاد ها آب و برق و تلفن برقرار شد و در یک روز بعد از زلزله گاز آنها متصل شد.

این مقام مسئول به حضور ارگان‌هایی مانند سپاه، نیروی انتظامی در بحث امنیت، راهنمایی و رانندگی ، شهرداری ، هلال احمر اعضای شورا، دادستان ، دادگستری و زیر مجموعه آنها، اصحاب رسانه ، صدا و سیما، معتمدان منطقه در جریان زلزله دنا اشاره کرد و عنوان کرد: در روزهای اول زلزله پرونده های زلزله زده ها به سختی جا به جا می شد اما امروز بالغ بر ۱۱۰۰ واحد مسقف شده است.
حاجی زاده با اشاره به اینکه تلاش ها و همت ها همچنان باید بر اتمام واحدهای زلزله زده تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما ادامه داشته باشد، ادامه داد: در بازسازی مناطق زلزله زده کیفیت بازسازی و سرعت بازسازی نباید فدای یک دیگر شوند در این راستا باید تا آخرین زمان مسئولیت، مسئولان فعال و تلاش داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه در بحث اعتبارات بنیاد مسکن و نمایندگان مجلس خصوصا نماینده مرکز استان سبب افزایش کیفیت در بازسازی دنا شد، ادامه داد: در بحث احداث مدارس نظارت و جدیدت بیشتری شود از طرفی در بحث فنی باید نظارت ها بر ساخت و سازها افزایش پیدا کند.
امام جمعه شهر سی‌سخت هم در این جلسه گفت: نباید کیفیت را فدای فرصت کرد و اعتباراتی که برای ساخت و ساز‌ها و بازسای منازل زلزله زده در شهرستان دنا در نظر گرفته شده باید به صورت صد درصدی تامین و تخصیص داده شود.
حجت الاسلام مصباح نژاد خواستار نظارت بیشتر بر ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده شد و افزود: ساخت ساز‌ها باید قبل از شرع فصل سرما به پایان رسیده و واحد‌های مسکونی زلزله زده گان به آنان واگذار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

متقاضیان مسکن ملی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام پیگیری کنید
مسکن ملی دهدشت راکدشده
بانک مسکن وبنیادمسکن درپرداخت تسهیلات تبعیض قایلند
به طبقه اول تا تکمیل سقف ۷۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون وبه طبقه دوم که در شُرُفِ اجرای سقف هست ۲۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون پرداخت کرده لطفاً پیگیری کنید.
چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

«نخبگان سیاسی آمریکا به جای اینکه در اتومبیل تاریخ روی صندلی راننده بنشینند، با گذشت ...
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
1