تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۴۳۵
کبنا گزارش می‌دهد

 معاون عمرانی استانداری برای رفع معضلات پروژه کمربندی یاسوج دست به کار شد / قدردانی پیمانکار از مسئولان

۰
 معاون عمرانی استانداری برای رفع معضلات پروژه کمربندی یاسوج دست به کار شد / قدردانی پیمانکار از مسئولان
کبنا ؛ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای رفع معضلات و مشکلات پروژه احداث باند دوم بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم دست به کار شد.

بیشتر بخوانید:

( + فیلم و تصاویر ) پروژه حیاتی کمربندی یاسوج متوقف شد / سنگ بزرگ دستگاه‌های دولتی پای پروژه مرگ‌بار محور بابامیدان - کمربندی یاسوج – سمیرم / سرناظر پروژه: نمی‌دانیم معارض مردمی را رفع کنیم یا کارشکنی برخی ادارات

آقای نیک‌اقبالی مدیرعامل برق چه می‌گوید؟ / آقای حاجی‌زاده پشت پروژه مهم کمربندی یاسوج را خالی نکنید


به گزارش کبنا، بعد از انتشار خبری پیرامون پروژه محور کمربندی یاسوج (احداث باند دوم بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم) در رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، قرار شد که صبح روز (سه شنبه 9 شهریورماه 1400) با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و سایر مدیران دستگاه‌های مربوطه و پیمانکار این پروژه در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
سید مهدی عدالت خواه پیمانکار پروژه احداث باند دوم بابامیدان – کمربندی یاسوج – سمیرم در این خصوص، اظهار داشت: این پروژه 32 درصد پیشرفت فیزیکی از برنامه زمان بندی خود دارد و در صورت رفع معارضات محلی و دولتی و همکاری دستگاه‌های دولتی در موقع مقرر به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه از همکاری همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: آقای حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این پروژه دغدغه دارند و به طور مرتب پیگیر آن هستند و تاکید فراوانی بر تسریع پروژه احداث باند دوم بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم دارند و این پروژه را ضروری می‌داند.
این پیمانکار گفت: بنده لازم می‌دانم که از مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و همه مسئولانی که دغدغه مند پیگیری احداث این پروژه هستند، تشکر و قدردانی کنم.
عدالت خواه گفت: صبح روز (سه شنبه 9 شهریور ماه 1400) در سالن جلسات معاونت عمرانی جلسه‌ای برای رفع موانع و مشکلات این پروژه برگزار خواهد شد که امیدوارم با تدبیر معاون زحمتکش امور عمرانی استانداری مشکلات پروژه هر چه سریعتر برطرف شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
1