تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۵۸۵
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

تقدیر امام جمعه کبگیان از کادر درمان

۱
تقدیر امام جمعه کبگیان از کادر درمان
کبنا ؛امام جمعه چیتاب گفت: تلاش مرکز درمان چیتاب ستودنی است و از زمان تصدی مسئولیت آقای جاوید تا الان منظم، متعهد و پای کارند.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه‌های نماز جمعه (۱۵ مرداد۱۴۰۰ ) کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه، بااشاره به ممانعت از بت پرستی وشراب مست‌کننده در سوره مائده آیه ۹۰ در رابطه باگناهان کبیره گفت: شُرب خَمر و قماربازی با هر نوع وسیله‌ای حرام ومانند ربا خواری، قطع صله رحم و پیمان شکنی و زنا کردن(جسم واجزاء)در زمره گناهان کبیره قرار دارد.
امام جمعه کبگیان بااشاره به سوگند دروغ هم گفت: کسیکه علیه دیگری سوگند دروغ بخورد در آخرت از عدم بهره وری پاداش و تطهیر از گناه برخودار می‌شود و از رحمت خدا بدوراست و به عذاب دردناکی مبتلا می‌گردد. خطیب جمعه کبگیان بااشاره به مسأله رباخواری هم گفت: مراقب باشید: انفاق(دادن بلاعوض از خدا) و رباخواری (دادن و گرفتن چند برابر بلاعوض) هست وخیلی باید دقت کنید آنچه در راه خدا می‌دهید با ربا اشتباه نگیرید.
این خطیب جمعه با اشاره به سالروز امر به معروف ونهی از منکر هم گفت: واجب بسیار مهمی که متأسفانه در جامعه ترک شده و انزوای فرهنگی جوامع امروزی کمرنگ شدن همین مسأله مهم هست.
وی افزود: اگردیدید جایی معصیت خدا انجام می‌گردد بدون تردید وترس جلوی آن را بگیرید زیرا فرهنگ‌سازی امربه معروف ونهی از منکر در جامعه باعث می‌گردد فرهنگ پاک بودن و پاک ماندن و پاک ساختن ساختار جامع تحکیم می‌گردد.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان باتشکر از کادر درمان و مرکز بهداشتی هم گفت: از زمان تصدی مسئولیت جناب آقای جاوید که الحق والانصاف انسانی بااخلاق پیگیر و پای کار ودلسوز هستند مرکز بهداشت درمانی شهر چیتاب در سنین متعدد واکسینه شده وتحول بزرگی در مرکز درمانی این منطقه بوجود آمده است.
امام جمعه چیتاب باتبریک شروع دولت جدید وتحلیف شورا‌های شهر و روستا هم گفت: شورا نماینده مردم است وچون قسم کلام الله یاد کرده‌اند، نباید هیچوقت در کارشان کوتاهی و کمکاری و کم فروشی کنند.
وی افزود: شهر وروستای موفق زمانی به هدف والا می‌رسد که تلاش‌های شورا ومسئولان در سایه تعاملات در راستای براورده شدن خواسته‌های عام حرکت کند.
حجت الاسلام پژمان ضمن تشکر از ایثارتعدادی از جوانان چیتابی در مهار آتش سوزی کوه‌های نرماب چیتاب هم افزود: وقتی خبر رسید که تعدادی از جوانان چیتاب برای شب نشینی در موقعیت"چشمه پَهنِ" نرماب رفته بودند ومتوجه آتش سوزی پشت کوه‌های نرماب شدند و بی‌درنگ با تمام توان آتش را مهار کردند بسیار خوشحال و خرسند شدیم که هنوز از تعصباتی از نسل شجاعت و غیرت در رگ‌های فرزندان این مرز و بوم جاریست و شاید اگر نرسیده بودند مراتع و جنگل‌های نرماب طعمه حریق می‌شد و از برادران عزیزم(جناب اسماعیل رسام، ستار خَـرّام، عبدالحمید جوادی، وحید دستور، مسعود پایدار، سید حامد خادمی، حامد پارسه) نهایت تقدیر وتشکر را دارم.
-------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه مانع احداث پل روستای سرگچ

کم‌کاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مانع تسریع احداث پل روستای ...
پایان دریابان در «شورا»

پایان دریابان در «شورا»

اتفاقی که خیلی قبل‌تر منتظرش بودیم رخ داد. سرانجام سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبری ...
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
1