تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۷۱۱۹
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

یک بیمار در کهگیلویه و بویراحمد تسلیم کرونا شد!

۰
یک بیمار در کهگیلویه و بویراحمد تسلیم کرونا شد!
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۲۵ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی دیگربر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (2 مردادماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۲۵ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی دیگربر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۹۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۰۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۸۱۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه ادامه داد: از ۴۷۵ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویر احمد و دنا است.
وی مجموع تست رپید در استان را ۱۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد تست ۳۰ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های گچساران، باشت و چرام بوده است.
یزدان پناه گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1