تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۷۰۲۶
با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛

بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف لیگ دسته دوم کشور

۰
بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف لیگ دسته دوم کشور
کبنا ؛با حضور جهانبخش سرپرست اداره کل ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان، مسئولین ستادی و کارکنان، آئین بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف دسته دوم باشگاههای کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، با حضور جهانبخش سرپرست اداره کل ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان، مسئولین ستادی و کارکنان، آئین بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف دسته دوم باشگاههای کشور برگزار شد.
در این آئین که صبح امروز سه شنبه 29 تیرماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان به تشریح روند صعود تیم بسکتبال به پلی اف رقابتهای دسته دوم باشگاههای کشور اشاره و بیان داشت: تیم خانه بسکتبال یاسوج در مرحله نخست این مسابقات که در اصفهان با شرکت 6 تیم برگزار شد مقام اول و در دور دوم که در یزد برگزار شد مقام دوم را کسب و جواز صعود به مرحله پلی اف این مسابقات را کسب کرد.
رئیس هیات بسکتبال استان نبود حامی مالی و اسپانسر در این رشته را یکی از معظلات دانست و خواستار نگاه و حمایت اداره کل به این رشته ورزشی شد.
بهروز جهانبخش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم گفت: شعار ما در اداره کل حضور تیم ها و نفرات در رقابت‌های قهرمانی کشور و تیم های ملی است.
جهانبخش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از حمایت مادی و معنوی خود و دستگاه ورزش از تیم خانه بسکتبال در این رقابتها و خواستار حمایت و حضور خیرین ورزشی و دستگاههای اجرایی از ورزش استان و تیم های کشوری شد.
رقابتهای پلی اف بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور از 30تیرماه تا 3 مرداد ماه 1400، با شرکت تیم های کافه پرواز شاهین شهر اصفهان، خانه بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد، شهدای بابل، هیات بسکتبال زنجان و خانه بسکتبال همدان برگزار و دو تیم برتر راهی مرحله یک چهارن نهایی این رقابتها می شود.
برای تیم خانه بسکتبال استان در این مسابقات آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1