کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

کشف بیش از ۹۶ کیلو تریاک در یاسوج

27 تير 1400 ساعت 13:02

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (27 تیرماه 1400) سرهنگ "سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.
 صالحی بیان داشت: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت هر دو خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ها ۹۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار  بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 436958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436958/کشف-بیش-۹۶-کیلو-تریاک-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1