تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۳۶۹۰۷
کبناگزارش می دهد

ستاد کرونای چرام یا دورهمی /بی توجهی شهرداری چرام به مصوبات ستاد کرونا/بازگشایی باغ چشمه بلقیس و حضور گسترده مسافران

۱
ستاد کرونای چرام یا دورهمی /بی توجهی شهرداری چرام به مصوبات ستاد کرونا/بازگشایی باغ چشمه بلقیس و حضور گسترده مسافران
کبنا ؛بی توجهی شهرداری چرام به مصوبات ستاد کرونا و بازگشایی باغ چشمه بلقیس به روی گردشگران
 
به گزارش کبنا از چرام؛در حالیکه این روزها شیوع موج جدید کرونا در استان و شهرستان چرام شدت گرفته است و جلسات ستاد کرونا با محوریت فرمانداران تشکیل می شود اما بعضی از این جلسات بیشتر به دورهمی شباهت دارد و مصوبات توسط برخی از مدیران و اعضای ستاد کرونای چرام نقض می شود.
 
فرماندار شهرستان چرام در جلسه شورای سلامت و ستاد کرونای این شهرستان که در تاریخ( ۲۱تیرماه ۱۴۰۰) برگزار شد گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در استان و به تبع آن در شهرستانها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه اماکن و ادارات الزامی است.
 
هادی فتاحی اصل افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و شهروندان در باغ‌های تفریحی و شهر‌ها تعطیل و این اماکن تفریحی تا کنترل موج جدید کرونا حق فعالیت ندارند.
وی ادامه داد: همه مکان‌های گردشگری شهرستان تعطیل هستند و گردشگران و مسافران حق برگزاری هیچ گونه تجمع و برنامه‌ای در این مکان‌ها وجود ندارد.
 این بخشی از صحبت ها فرماندار چرام در نشست شورای سلامت است و دقیقا چند روز بعداز صحبت های وی درب باغ چشمه بلقیس چرام امروز جمعه به روی گردشگران و مسافران باز شد تا شهردار چرام عملا مصوبات را نقض کند و عاملی برای شیوع کرونا در چرام باشد .
 
مسافران که تعداد آنها زیاد بود از فرصت استفاده کرده و در آب حوض چشمه بلقیس در کنار هم به تفریح و شنا روی آوردند و معلوم نیست چه تعداد. از این افراد ناقل یا بیمار بودند و سوغاتی به همراه آوردند.
 
عملکرد امروز شهرداری چرام و بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا نشان داد خود مسئولان و دولتی ها عاملی برای انتشار ویروس کرونا هستند و بگیر و ببند فقط برای اصناف دیگری هست که در این شرایط اقتصادی و‌موج کرونا تحت فشار هستند.
 
این در حالیست که مثبت شدن نمونه کرونا در چرام رو به افزایش است و طبق صحبت هدایت نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در نشست شورای سلامت که اعلام کرد : متاسفانه از ابتدای تیرماه روند افزایش مثبت شدن نمونه‌ها در شهرستان چرام ۴ برابر شده است.
 
در حالیکه شهرستان کهگیلویه تغییر رنگ داده و قرمز شده است و قطعا بخشی از مسافران و گردشگران باغ تفریحی چشمه بلقیس از شهرستان های همجوار است دادستان محترم چرام می بایست بعنوان مدعی العموم به بازگشایی باغ چشمه بلقیس برخلاف مصوبات ستاد کرونا به این موضوع ورود کرده و با عامل و خاطیان برخورد نماید.
 
کرونا و موج جدید با هیچ کس و هیچ شخصی در هر لباس و مقامی شوخی ندارد .
 
تصاویر دریافتی امروز از گردشگران و مسافران در چشمه بلقیس چرام نشان می دهد که باید منتظر روزهای سخت کرونایی در چرام باشیم .
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1