کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد

انتقاد دفتر موحد از دانشگاه علوم‌پزشکی؛ شفاف بگوئید برای جذب بودجه چه کرده‌اید؟

21 تير 1400 ساعت 15:27

تخصيص بودجه تعامل با وزارت را مي طلبد نه درگيری های بچه گانه مديريتی! ۴ ماه از تعامل و اخذ دستورات صریح نماینده مردم از وزیر و معاونین و مدیران و کارشناسان ستادی میگذرد اما دریغ از خروج مدیران از دفتر کارشان و جذب اعتبارات. دوستان خیلی شفاف بفرمایند برای جذب چنین اعتباری برای مردم چه حرکتی انجام داده اند؟


سید امیر عباس هاشمی، رییس دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در فضای مجازی به جوابیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص انتقادهای سید محمد موحد از وضعیت بیمارستان دهدشت واکنش نشان داد، هاشمی عنوان کرد؛ بودجه نیاز به پیگیری و تعامل دارد، خنثی و بی تحرک نشستن در دفاتر کار، سلامت مردم که ذات سازمانی است نشانه می‌رود!
تخصیص بودجه تعامل با وزارت را می‌طلبد نه درگیری‌های بچه گانه مدیریتی! ۴ ماه از تعامل و اخذ دستورات صریح نماینده مردم از وزیر و معاونین و مدیران و کارشناسان ستادی می‌گذرد اما دریغ از خروج مدیران از دفتر کارشان و جذب اعتبارات. دوستان خیلی شفاف بفرمایند برای جذب چنین اعتباری برای مردم چه حرکتی انجام داده‌اند؟ آیا انتظار دارند چنین موضوعی را نماینده بصورت صفر تا صد به تنهایی به سرانجام برساند؟


به گزارش کبنانیوز از دهدشت، در رسانه‌ها آمده است که اخیراً نماینده شهرستان‌های چهارگانه در نشستی در مرکز استان گفته بود: حدود ۱۲ میلیارد تومان از وزیر بهداشت یکجا گرفته‌ام برای تغییر سرمایش و گرمایش دهدشت و پولی که در یکساله گذشته برای حوزه بهداشت و درمان استان گرفته‌ام چند برابر پول سال‌های گذشته است. پس چرا هنوز سرمایش این بیمارستان پنکه است؟
  در ادامه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در جوابیه به آن واکنش نشان داد که متن آن در زیر آمده است؛
سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت سال‌هاست که به علت فرسودگی و عدم کارآیی مؤثر به توجه به افزایش تخت‌های بیمارستان در سالهای متمادی نیاز به تعویض داشته است و در این سالها با توجه به کمبود اعتبارات، تعمیرات کلی و جزیی انجام شده است.
معهذا از سال ۹۸ برآورد نوسازی سیستم جدید به مبلغ بالغ بر یازده میلیارد تومان انجام شده ولی به علت پایین بودن درآمد اختصاصی بیمارستان امکان خرید از این محل اعتباری وجود نداشت ولی در جلسات مختلف با مسولین محترم وزارت بهداشت و طی نامه نگاری‌های مختلف از وزارت خانه درخواست تأمین اعتبار لازم جهت خرید گردید تا اینکه در اواخر سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰ با همکاری نماینده محترم مردم شهرستان‌های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، عنایت ویژه مقام عالی وزارت و معاون محترم توسعه وزارت این مبلغ تأمین اعتبار گردید ولی به علت کمبود نقدینگی تا این لحظه حتی یک ریال از این اعتبار تخصیص داده نشده و شخص ریاست محترم دانشگاه به جد همراه با نماینده محترم مردم پیگیر وصول تخصیص اعتبار می‌باشند.


ان شاء الله در صورت تخصیص حتی ۳۰  درصد از این اعتبار در کمترین زمان ممکن فرآیند مناقصه عمومی جهت انتخاب فروشنده انجام خواهد شد و سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان به روز خواهد شد. همچنین در طی یک سال  و نیم اخیر بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال جهت تعمیر و بازسازی این سیستم از طرف دانشگاه و با منابع داخلی هزینه شده است. انشاالله با تخصیص منابع مورد نیاز خرید دستگاه چیلر بوسیله وزارت بهداشت بتوان کیفیت سیستم گرمایش و سرمایش بیمارستان را ارتقاو باعث رضایتمندی مردم شریف کهگیلویه بشود. لازم است از  نماینده مردم شریف کهگیلویه  در مجلس شورای اسلامی بخاطر پیگیری و حساسیت ایشان به امور مربوط به سلامت موکلین خود تشکر و قدردانی شود.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، پیش از صحبت‌های انتقادی سید محمد موحد در نشست مشترک با مسوولان در خصوص مشکلات بیمارستان دهدشت، کبنانیوز در گزارشی تحت عنوان «روایت نگران کننده بیمار کرونایی از وضعیت اسفبار بیمارستان دهدشت؛ وای به روزی که بگندد نمک!» به این موضوع پرداخته بود.
 


کد مطلب: 436733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436733/انتقاد-دفتر-موحد-دانشگاه-علوم-پزشکی-شفاف-بگوئید-جذب-بودجه-کرده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1