تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۲۶۳
در شورای برنامه‌ریزی گچساران مطرح شد

دردیدار سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

۱
۱
دردیدار سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و  سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون آنطوری که سید ناصر حسینی‌پور در شورای برنامه‌ریزی گچساران توضیح داده، با هم دیداری یا ارتباطی داشته‌اند و پیرامون مدیران آینده، تقسیم مدیریت‌ها و دیگر مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌ و تبادل نظر کرده‌اند. سید ناصر حسینی‌پور نیز تاکید کرده که مدیران کارآمد ابقا شود و از مدیرانی که  در یک سال گذشته گچساران و باشت را رها کردند، گلایه کرد.
به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌پور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران، اظهار داشت: مردم گچساران مشارکت خوبی در انتخابات داشتند به طوری که بالاترین میزان رأی را در شهرستان‌های استان به رئیس جمهور منتخب داده‌اند.
وی بیان کرد: تمام دولت‌ها در کنار افتخارات اشتباهاتی نیز داشتند و نمی‌شود در خصوص یک دولت سیاه نمایی کرد.
منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: دولت‌ها اگر افتخاراتی داشتند و به قله عزت رسیده‌اند، این افتخارات ریشه در مدیریت جهادی و ریشه در ما می‌توانیم داشته است.
 حسینی‌پور عنوان کرد: اگر در نانو و هسته‌ای و سوخت ۲۰ درصدی موفق بودیم و مدیرانی چون مجید شهریاری دانشمند ایرانی با هزینه خود کار انجام می‌دادند ریشه در ما می‌توانیم داشته است.
 حسینی پور عنوان کرد: در کنار مدیران جهادی وزیرانی نیز پیدا می‌شوند که ما نمی‌توانیم را از تریبون فریاد می‌زنند.
 وی گفت: من در جمع شما به عنوان منتخب مردم معتقد هستم که نظام امام و رهبر و حاج قاسم سلیمانی به ما اجازه نمی‌دهد که اگر مدیری در نظام قبل بود ولی کارآمدی خوبی داشت از گردونه خارج شود.
 منتخب مردم گچساران و باشت خاطر نشان کرد: باید توانمندی و کارآمدی مدیران را مد نظر قرار داد و از آنها برای پیشرفت حوزه کاری استفاده کرد.
 حسینی پور بیان کرد: به دو همکار خود در استان کهگیلویه و بویراحمد گفتم باید مدیرانی که کارآمد هستند در سمت خود نگه داشته شوند.
 وی با اشاره به اینکه مردم از مرزهای جناح بندی خسته شدند، افزود: با این اقدام‌نشان داده می‌شود که جناح بندی در کارها وجود ندارد.
 منتخب مردم گچساران و باشت ادامه داد: از روز شنبه کارگروهی جوان را جهت بررسی و رصد مشکلات و کارهای مناطق مختلف تشکیل دادم.
 حسینی پور با اشاره به اینکه من زمینه‌ای در حوزه ارتباط با ادارات نداشتم، اضافه کرد: من مشکلات را دسته بندی کرده و موجودی و کمبودها را خواهم گرفت تا بدانیم چه چیزی کم هست و باید چه اقداماتی انجام شود هر چند ما نمی‌خواهیم شق القمر کنیم.
 منتخب مردم گچساران و باشت اظهار کرد: تمام موضوعات مختلفی که به من گزارش شده طی یک‌نامه ۱۲ صفحه‌ای به استاندار ارسال کردم.
 حسینی پور بیان کرد: من در تهران برای خود یک‌مجموعه ۲۰۰ نفری داشتم و اعلام کردم به مجلس نیامده یک مرکز پژوهشی را دایر کرده‌ام.
 وی با عنوان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار گچساران انسان‌های متعهدی هستند، افزود: به ما گفته شد مدیران کل در یک سال گذشته گچساران فراموش کردند تا جایی که فرماندار این شهرستان به آنها گوشزد می‌کرد که راه گچساران از کدام طرف است.
 منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: این نشان می‌دهد می‌توان در این دولت نیز مدیران خداترس وجود داشته باشد.
 حسینی پور عنوان کرد: بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان، در سال گذشته ۹۳۲ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ نیز یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان می‌باشد.
 وی گفت: با توجه به نبود نماینده هیچ بی عدالتی در بخش بودجه شهرستان گچساران صورت نگرفته است.
 منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار کرد: از مدیران که شهرستان را در این مدت زمان به حال خود رها کردند گله داشته و آنها باید پاسخگو این اقدام خود باشند.
 وی افزود: هر نماینده و یا مسئولی که تکبر داشت و از بالا به مردم نگاه می‌کند خون شهدا آن را زمین خواهد زد زیرا ما برای هر صندلی مدیریت تا مجلس گرفته ۴ شهید داده‌ایم.
 منتخب مردم گچساران و باشت تصریح کرد: آدمی نیستم که در جایگاه منتخب مردم وارد پروژه‌ای بشوم ولی نگاه کارشناسانه را نادیده بگیرم در تمامی پروژه‌ها باید از کارشناسان کارآمد استفاده شود.
 حسینی‌پور ادامه داد: بیمارستان نرگسی با توجه به پیشرفت ۹۴ درصدی در سال قبل تنها نیم درصد پیشرفت داشته است.
وی گفت: باید تلاش کرد تا پروژه‌هایی که ۵ درصد آنها باقی مانده هرچه زودتر با تخصیص اعتبارات به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده حوزه انتخابیه گچساران وباشت ودیگران مدیران شهرستانی واستانی وحتی کشور همانطوری که بیش از پنج سال هست پیگیر باغات دیمی وقدیمی ودارای سابقه ای بیش از سیصد سال که بزرگانمان زندگی روزمرهشان از این باغات بوده ودست به دست به نسلها بعداز خودشان رسیده اما در نظام جمهوری اسلامی ودر سال 81 بدون اطلاع مردم وبدون تفکیک باغات هزار باغدار همه را منابع طبیعی بنام محیط زیست زده چرا ایا مدیری مقامی نیست که بررسی کند چطوری وبا چه هدفی این صورت گرفته در زمان نمایندگی اقای تاجگردون ومدیران ان دولت اقداماتی وپیگیریهای کردم اما نتیجه ای حاصل نشد لطفا تقاضای بررسی را دارم مدارک در ادارات مربوطه موجود هست وسلام یونسعلی حسنعلی پور دیل
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1