کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

3 کشته و زخمی در تصادف کمربندی یاسوج

29 خرداد 1400 ساعت 18:48

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با وانت پیکان در کمربندی یاسوج ۲ کشته و یک زخمی برجا گذاشت.


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با وانت پیکان در کمربندی یاسوج ۲ کشته و یک زخمی برجا گذاشت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (29 خرداد 1400) جهانبخش وحدت نژاد در این باره اظهار داشت:  ساعت ۱۴ امروز تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه وانت پیکان در جاده کمربندی شهر یاسوج ( شهرک صنعتی) دریافت شد.
وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وحدت نژاد تصریح کرد: به دلیل شدت سانحه تنها سرنشین خودروی سواری پژو و یکی از سرنشینان خودرو وانت پیکان در دم جان سپردند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از سرنشینان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.
سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
کمربندی یاسوج معروف به جاده مرگ دشتروم - تنگاری سالهاست که به قتلگاهی برای مسافران تبدیل شده است.


کد مطلب: 435869

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435869/3-کشته-زخمی-تصادف-کمربندی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1