تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۵۷۷۵
در شهرستانها و بخش‌های استان صورت می‌گیرد

آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات

۰
آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات
کبنا ؛صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های فنی، فرستنده رادیویی و تلویزیونی، اکیپ‌های خبری آمادگی کامل برای پوشش رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری در این استان را دارد.
صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای پوشش اخبار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد در در 28 حردادماه تمام عوامل فنی، سمعی و بصری و فرستنده‌های رادیویی در آماده باش کامل بسر می‌برد.
بر پایه این گزارش سیمای شبکه استانی دنا با مجموع 76 نفر تهیه کننده،  تصویر بردار، کارگردان، صدا بردار، مجری، دستیار صدا و تصویر، ۸ نفر تدوینگر، منشی صحنه، هماهنگ کننده، دو دستگاه واحد سیار و ارتباط زنده از چهارنقطه شهر یاسوج و هفت شهرستان استان، استقرار دوستگاه ویدئو وال یکی در ستاد انتخابات در استاندای و دیگری در استودیوی پخش سیما برای گزارش لحظه به لحظه انتخابات و شمارش آراء از جمله اقدامات سیمای شبکه استانی دنا در استان می‌پردازد.
رادیو دنا نیز با مجموع 28 نفر، تهیه کننده، گوینده، گزارشگر، یک واحد سیار رادیویی در یکی از شعب اخذ رای،  12 خبرنگار آزاد شهرستان‌ها استان، دو استودیوی پخش، از عوامل درگیر صدای شبکه استانی دنا ر روز انتخابات هستند.
واحد خبر مرکز نیز با 31 اکیپ خبری و تصویر برداری، 12 اکیپ در مرکز استان و 19 اکپ خبری و‌ تصویربرداری در شهرستانها و بخش های استان با تهیه گزارش، مصاحبه و به پوشش انتخابات در استان‌می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1