تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۳۵۴۶۲
مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام خبرداد

کسب 2رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت کشور توسط دانش آموزان شهرستان چرام

۱
۱
کسب 2رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت کشور توسط دانش آموزان شهرستان چرام
کبنا ؛کسب دو رتبه برتر کشوری در پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی توسط دانش آموزان شهرستان چرام
 
 به گزارش کبنا از چرام ؛دانش آموزان شهرستان چرام در پنجمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی که در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد دو‌رتبه برتر کشوری کسب کردند.
 رحیم بازی بناری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری دانش آموزان چرام بیان کرد: این موفقیت را به جامعه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان چرام تبریک عرض نموده و از همه مرتبطین با حوزه تربیت بدنی و سلامت تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود:حوزه سلامت و تربیت بدنی یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش است و اهمیت آن در این شرایط کرونایی بیشتر باید مورد توجه قرار گیردو خوشبختانه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان چرام در راستای دستورالعمل های ابلاغی استانی و کشوری موفق عمل کردند.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به اینکه یکی از ملاک های توسعه یافتگی کشورها رشد شاخص های آموزشی و بهداشتی است تاکید کرد:هدف از برگزاری جشنواره سفیران سلامت در آموزش و پرورش یادگیری مفاهیم بهداشتی، توصیه ها و نکات مهم سلامتی و نحوه انتقال این مفاهیم به همکلاسی ها وخانواده است .
وی افزود: مهم‌ترین اهداف جشنواره سفیران سلامت ارتقاء سبک زندگی سالم وتغییر نگرش دانش آموزان به کمک گروه دانش آموزی همسالان است.
در ادامه کرامت عوض پور کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تشریح موفقیت دانش آموزان چرامی در این جشنواره اشاره داشتند که در سال تحصیلی 1400-1399 دانش آموزان با بارگذاری آثار در سامانه همگام در رشته های مختلف در پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی شرکت و آثار در سه مرحله شهرستان، استان و کشور داوری گردیدند که خوشبختانه دانش آموزان سامیه حبیبی پور پایه چهارم آموزشگاه فاطمه زهرا(س) و دانش آموز فاطمه سادات سبحانی پایه هفتم متوسطه اول حضرت زینب(س) موفق به کسب رتبه برتر کشوری در پنجمین جشنواره سفیران سلامت گردیدند. 
عوض پور افزود:جا دارد این موفقیت را به جامعه فرهنگی، دانش آموزی، اولیای گرامی، این دو دانش آموز عزیز و مدیران محترم مدارس آنها سرکار خانم گوهر انصاری و سرکار خانم زهرا جانی پور و همچنین مراقب بسیار زحمتکش و پرتلاش شان سرکار خانم فرشته تقوی نسبت تبریک و تهنیت عرض نماییم. انشالله که این موفقیت ها ادامه دار و مستمر باشند و شاهد موفقیت های بیش از پیش در آموزش و پرورش شهرستان چرام باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رونیکا خواجه پور
Iran, Islamic Republic of
🤍
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1